800
۰
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان خبر داد

اجرای طرح حمایتی توزیع سبد کالا در سراوان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراوان از اجرای طرح حمایتی توزیع سبد کالا در این شهرستان خبر داد.
thesrtrs
thesrtrs
فرهاد سپاهی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون به مناسبت ماه مبارک رمضان از اجرای طرح حمایتی توزیع سبد کالا در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: نامه اجرای این طرح حمایتی ابلاغ شده است و در روزهای آینده توزیع سبد کالا برای گروه های شناسایی شده انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: گروه های کمیته امدادی، افراد تحت پوشش بهزیستی و گروه های کم درآمد جامعه که در سامانه ثبت نام کرده اند و تایید شدند قشر هدف این طرح حمایتی محسوب می شوند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان اذعان داشت: حداقل 30 تا 90 هزار تومان در کارت های این افراد شارژ می شود تا قابلیت دریافت کالا را از فروشگاه های مشخص شده داشته باشند.
وی تصریح کرد: فروشگاه رفاه، اتکا، فرهنگیان و تعاون روستایی که قبلا مجوزهای لازم  را از مرکز استان دریافت کرده اند، سبد کالا را توزیع خواهند کرد.
سپاهی اقلام خوراکی و پروتئینی را از جمله اقلام سبد کالای حمایتی عنوان کرد و اظهار داشت: در نظر داریم افراد دارای سو تغذیه و مادران باردار سو تغذیه را تحت حمایت این طرح قرار دهیم.
وی جبران سو تغذیه اقشار ضعیف جامعه، کمک به گروه های کم درآمد جامعه، تقویت بنیه جسمی مادران  باردار و فرزندان دارای سو تغذیه را از اهداف خود عنوان کرد و اذعان داشت: تمام افرادی که جویای کار هستند حتما در سامانه کارورزی ثبت نام کنند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان با اشاره به طرح حمایت از کارورزان عنوان کرد: در این طرح افرادی که به عنوان کارورز مشغول به کار هستند علاوه بر  دریافت حق الزحمه ای از وزارت کار و تعاون از خدمات زیادی بهره مند خواهند شد.
وی در پایان تصریح کرد: فروشگاه هایی که کالای طرح حمایتی را توزیع می کنند ازاقلامی که برای آنها مشخص می شود و دارای استاندارد است، استفاده کنند.
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 7109
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *