به همت سمن نشاط آوران جوانان مکران انجام شد

برگزاری مسابقات جام رمضان در زادگاه خورشید ایران

17 خرداد 1396 ساعت 12:24

مسابقات فوتسال جام رمضان به همت انجمن مردم نهاد نشاط آوران جوانان مکران در زادگاه خورشید ایران در حال برگزاری است.


عبدالصمد ناظری سرپرست سالن ورزشی دشتوک و دبیر انجمن مردم نهاد نشاط آوران جوانان مکران شهرستان سراوان در گفتگو با شستون، اذعان داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان در سالن شهید دلدارزهی روستای دشتوک از سوم ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
 وی با بیان اینکه در این سری از مسابقات 16 تیم در چهار گروه با هم به رقابت می پردازند، گفت: تیم های مختلفی از اقصی نقاط شهرستان سراوان به ویژه روستاهای اطراف  حضور دارند.
دبیر انجمن مردم نهاد نشاط آوران جوانان مکران اضافه کرد: از آنجاییکه مسابقات سالن ورزشی دشتوک از شور و هیجان بالایی برخوردار است، تیم ها از فاصله 100 کیلومتری از شهرستان، در این مسابقات شرکت دارند.
 ناظری خاطر نشان کرد: در این دوره ازبازیها هرشب به بهترین بازیکن فنی و اخلاق جوایز اهدا می شود و در پایان بازیها به بهترین بازیکن فنی، بهترین گلزن و بهترین دروازه بان با اهدای جوایز قدر دانی خواهد شد.
گفتنی است سازمان مردم نهاد نشاط آوران جوانان مکران در حوزه اجتماعی و ترویج فرهنگ همگانی در حال فعالیت است و حدود یک سال است که این انجمن فعالیت های مختلفی را در زمینه ورزشی و اجتماعی انجام داده است.
 


کد مطلب: 7197

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/7197/برگزاری-مسابقات-جام-رمضان-زادگاه-خورشید-ایران

شستون
  https://shastoon.ir