800
۰
لیگ جهانی 2017 والیبال

بلندقامتان تمام قد برابر استاد ِ قدیمی / ایران- آرژانتین نبردی همیشه جذاب

هفته دوم لیگ جهانی 2017 والیبال با برگزاری دیدار مقابل آرژانتین برای تیم ملی کشورمان به پایان می رسد.
والیبال
والیبال
به گزارش شستون، به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم مسابقات لیگ جهانی والیبال، امشب برای تیم ملی والیبال ایران به پایان می‌رسد.
 
در روز سوم این هفته از رقابت‌ها، ملی‌پوشان والیبال ایران میزبان آرژانتینی خواهند بود كه هدایت آن بر عهده «خولیو ولاسكو» است. مردی كه بیشتر كارشناسان والیبال بر این باورند اصلی‌ترین نقش در رشد موشكی والیبال ایران در سطح جهان را ایفا كرده است.
 
سالن 12هزارنفری آزادی امشب و از ساعت 21 و 10 میزبان دو تیم ایران و آرژانتین خواهد بود و شاگردان «ایگور كولاكوویچ» به دنبال كسب یك پیروزی شیرین در تهران هستند تا كار خود در هفته دوم را مانند هفته نخست با پیروزی به اتمام برسانند.
 
 
سومین مسابقه تیم ملی ایران در هفته دوم لیگ جهانی 2017 و در سالن 12هزارنفری آزادی، نبرد با تیم ملی آرژانتین است. ولاسكویی كه سال قبل دو بار مقابل تیم ملی ایران به میدان رفت، به دنبال این است كه بتواند در تهران با هموطنانش یك پیروزی مقابل شاگردان سابقش به‌دست بیاورد.
 
تیم ملی والیبال آرژانتین سال گذشته و در لیگ جهانی 2016 مقابل ایران تن به شكست سه بر دو داد. دو تیم ایران و آرژانتین البته در المپیك 2016 ریو نیز با هم دیدار كردند. دیدار نخست تیم ملی ایران كه بعد از 52 سال موفق شده بود جواز حضور در المپیك را صاحب كند، در ریو مقابل آرژانتین ولاسكو بود.
 
دیداری كه راه‌راه پوشان آرژانتین برنده آن شدند و با حساب سه بر صفر موفق شدند ایران را مغلوب كنند و انتقام شكست در لیگ جهانی به میزبانی تهران را از تیم ملی ایران بگیرند.
 
تیم ملی آرژانتین در حال حاضر در رنكینگ فدراسیون جهانی یك رده از تیم ملی والیبال ایران بالاتر است و در جایگاه ششم این رده‌بندی قرار دارد. شاگردان ولاسكو در لیگ جهانی 2016 ، در مرحله مقدماتی به عنوانی بهتر از نهمی دست پیدا نكردند.
 
البته این تیم در مجموع تاریخ مسابقات لیگ جهانی نیز كارنامه درخشانی ندارد و بهترین مقامی كه موفق به تصاحب آن شده، عنوان پنجمی در سال‌های 2009 و 2010 است. بعد از آن این تیم هرگز نتوانست حتی همان عنوان پنجمی خود را تكرار كند.
 
دو تیم ایران و آرژانتین در حالی آخرین دیدار هفته دوم گروه D‌ را در تهران و سالن 12هزارنفری آزادی برگزار می‌كنند كه نبرد این دو تیم به دلیل رویارویی ولاسكو با تیمی كه چند سال قبل هدایت آن را برعهده داشت، همواره از جذابیت‌هایی برخوردار است.
 
ملی‌پوشان والیبال ایران بی‌شك با تمام انگیزه در این مسابقه حضور پیدا می‌كنند تا با پیروزی مقابل آرژانتین، توانمندی خود را به مربی پیشین‌شان اثبات كرده و همچنین جایگاه خود را در رده‌بندی مرحله مقدماتی سطح یك لیگ جهانی ارتقا دهند.
تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ جهانی یک پیروزی مقابل تیم ملی بلژیک بدست آورد و شب گذشته مقابل تیم ملی والیبال صربستان تن به شکست داد.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 7255
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *