800
۰
شستون گزارش می دهد؛

برق تنها بیمارستان شهر دوباره قطع شد/مدیر داخلی بیمارستان رازی: تعویض تابلو بیمارستان علت قطعی چند ساعته برق

برق بخشی از قسمت های بیمارستان رازی شهرستان سراوان به دلیل تعویض تابلو بیمارستان به مدت چند ساعت قطع شد.
بیمارستان
بیمارستان
به گزارش شستون، یکی از شهروندان سراوانی با تماس با این پایگاه خبری گفت: برق بخشی از قسمت های بیمارستان رازی از جمله بخش رادیولوژی و راه روها حدود چند ساعتی است که قطع می باشد.
 یکی از افراد مراجعه کننده به بیمارستان رازی در گفتگو با شستون اذعان داشت: ساعات اولیه صبح از شهرستان مهرستان برای انجام رادیولوژی به سراوان مراجعه کرده است.
 وی افزود: پس از پذیرش و مراجعه به بخش رادیولوژی با قطع بودن برق این بخش مواجه شده است.این بیمار خاطر نشان کرد: حدود چند ساعت است که چشم انتظار وصل برق این بخش است تا به بیمارش رسیدگی شود.
ساختمان فعلی بیمارستان رازی در سال 1350 با 25 تخت مصوب راه اندازی شده و در این مدت تعداد تخت های فعال به منظور پاسخگویی به نیاز جمعیت رو به رشد شهرستان به 162 تخت افزایش یافته است.
برق برخی از قسمت های بیمارستان رازی شهرستان سراوان در هفته دوم فروردین سال جاری به مدت چند روز خاموش شده بود که پس از تلاش های فراوان و حضور تیم کارشناسی از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان وصل شد.
 
تعویض تابلو بیمارستان علت قطعی برق
 در تماس تلفنی که خبرنگار شستون با اربابی مدیر داخلی بیمارستان جهت پیگیری این موضوع داشت، وی گفت: به دلیل تعویض تابلوی بیمارستان برق بخشی از قسمت ها حدود چند ساعتی قطع شده است.
وی افزود: جای نگرانی برای بیماران و شهروندان وجود ندارد و برق  تا لحظاتی دیگر وصل می شود.
گفتنی است بیمارستان رازی شهرستان سراوان تنها بیمارستان شهرهای سراوان، مهرستان و سیب و سوران است که به شهروندان این سه شهرستان خدمات ارائه می دهد.
 
 

انتهای پیام/
 
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 7286
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *