800
۰
در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مطرح شد

امنیت شب های قدر در سایه هوشیاری نیروهای مسلح

مسئول نهاد رهبری در سپاه شهرستان سراوان در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبت های مذهبی اظهار داشت: نیروهای مسلح باید هوشیاری خود را در حفظ و صیانت از مردم بیشتر کنند تا آنها در کمال آرامش به راز و نیاز بپردازند.
resahgesh
resahgesh
به گزارش شستون، ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه سراوان، جهانتیغ معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از اعضای ستاد در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه شهرستان سراوان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) گفت: شب قدر با توجه به فضیلت های فراوان آن بهترین شب سال است.
وی با بیان اینکه شب قدر از هزار شب با ارزش تر و ارجمندتر است، افزود: این شب عزیز نجات دهنده همه انسان ها است و هیچ شبی به ارزش والای آن نمی رسد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه سراوان رزق و روزی، سفرهای معنوی، حوادث و سرنوشت انسان را علت نامگزاری شب قدر دانست و اظهار داشت: خداوند برای همه در این شب سرنوشت یک سال شان را مقدر می کند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: این شب دارای منزلت های زیادی است و کسانی از این منزلت استفاده می کنند که دارای شرف هستند.
حجت السلام والمسلمین عبدالهی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) در دهه پایانی ماه مبارک رمضان در حال شب زنده داری و عبادت بوده است، تصریح کرد: شیوه حضرت زهرا (س) در شب بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان همین بوده است.
وی با اشاره به فرمایشات حضرت زهرا (س) اذعان داشت: محروم کسی است که از خیر و برکت این شبها بی بهره بماند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه سراوان تقدیر، تحکیم و ثبت را از جمله ویژگی شب های قدر عنوان کرد و گفت: در شب نوزدهم تقدیرات خود را از خداوند بخواهید و در شب بیست و یکم بر آنها اسرا کنید تا در شب پایان قدر به ثبت برسد.
وی در پایان با بیان اینکه مردم باید این فرصت ها را غنیمت بشمارند، اظهار داشت: در این شب ها هوشیاری نیروهای مسلح در حفظ و صیانت از مردم باید بیشتر شود تا با برنامه ریزی صحیح مردم در کمال آرامش به راز و نیاز و عبادت بپردازند.
 
انتهای پیام/1675
 
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 7287
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *