800
۰
لیگ جهانی 2017 والیبال – لهستان

ایران – آمریكا در آغاز هفته سوم / یانكی‌ها همیشه پرقدرت

تیم ملی والیبال امریكا نخستین حریف ایران در هفته سوم لیگ جهانی 2017 خواهد بود.
والیبال
والیبال
به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم رقابت‌های لیگ جهانی 2017 والیبال از فردا در چارچوب سطح یك این رقابت ها آغاز می‌شود. تیم ملی والیبال ایران كه در هفته دوم این مسابقات میزبان بود، هفته سوم را در كشور لهستان و در نبرد با تیم‌های آمریكا، روسیه و لهستان پشت سر خواهد گذاشت.
آمریكا نخستین تیمی است كه تیم ملی والیبال ایران در لهستان باید با این تیم دیدار كند. تیمی كه همیشه از قدرت‌های والیبال در جهان به شمار می‌رود و بدون شك جدالی سخت در انتظار تیم  ملی والیبال ایران خواهد بود.
اولین مسابقه شاگردان ایگور كولاكوویچ در هفته سوم، نبرد با تیم ملی آمریكا است. آمریكایی‌ها كه در آخرین دوره مسابقات جام جهانی كه در سال 2015 برگزار شده بود، عنوان قهرمانی را كسب كردند  و در حال حاضر در رده سوم رنكینگ جهانی بعد از تیم‌های برزیل و لهستان قرار دارند. شاگردان «جان اسپرو» در حال حاضر یكی از قدرت‌های والیبال جهان هستند.  
یانکی ها هرچند در المپیك به مدال برنز بسنده كردند و از رسیدن به فینال بازماندند اما این تیم به دلیل سبك و سیاق خاصی كه دارد بی‌شك سرسخت‌ترین حریف ایران در مرحله مقدمانی لیگ جهانی به شمار می‌رود. تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2016 مقابل آمریكا به میدان رفت و با نتیجه سه بر یك تن به شكست داد. این تنها نبرد دو تیم ایران و آمریكا در سال 2016 بود.  
 آمریكایی‌ها در هفته نخست لیگ جهانی 2017 نتوانستند حتی در یك مسابقه به پیروزی برسند و بدون حتی یك پیروزی راهی هفته دوم شدند. این تیم در هفته دوم به دو پیروزی شیرین مقابل تیم ملی ایتالیا و تیم ملی روسیه دست پیدا كرد تا روند شكست‌هایش را قطع كند. آخرین حریف شاگردان اسپروا در هفته دوم تیم ملی فرانسه بود. تیمی كه امریكا را هم مانند هر 5  حریف قبلی خود شكست داد.  
آمریكا از 6 بازی قبلی خود در دو هفته لیگ جهانی 4 شكست را متحمل شده است و تنها در 2 بازی به پیروزی رسیده است و یك رده پایین‌تر از ایران و در جایگاه نهم جدول مسابقات قرار دارد.
تیم‌های حاضر در سطح یک لیگ جهانی در هفته سوم در گروه ایران و شهر کاتوویتس لهستان از فردا (پنچشنبه 25 خرداد ماه) رقابت‌های خود را آغاز می ‌کنند که طبق برنامه در نخستین مسابقه این گروه تیم ملی کشورمان از ساعت 19 و 55 به وقت تهران برابر آمریكا قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 7322
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *