800
۰
در گفت و گو با فرماندار مهرستان مطرح شد

حضور گسترده مردم در روز قدس پیامی کوبنده تر از حمله موشکی به داعش

فرماندار شهرستان مهرستان اظهار داشت: با حضور گسترده و با شکوه مردم در روز قدس پیامی به مراتب سخت تر و کوبنده تر از حمله موشکی به داعش، به استکبار جهانی خواهند داد.
rwehseh
rwehseh
رشید پارسایی فرماندار شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: با حضور گسترده و با شکوه مردم در روز قدس پیامی به مراتب سخت تر و کوبنده تر از حمله موشکی به داعش، به استکبار جهانی خواهند داد.
وی حمایت از مظلومین را مهم ترین پیام روز جهانی قدس عنوان کرد و افزود: این روز مهم متعلق به همه افراد آزادمنش است که با حضور خود در راهپیمایی روز قدس از مظلومین و مستضعفان دفاع می کنند و موجب اتحاد و همبستگی می شوند.
فرماندار مهرستان در ادامه با اشاره به روز جهانی قدس گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را جهت حمایت از کیان مظلومان روز قدس نامیدند.
وی خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز قدس در شهرستان مهرستان بعد از برگزاری نماز جمعه ساعت 2 و سی دقیقه از محل مسجد جامع اهل سنت آغاز و تا دادگاه عمومی انقلاب این شهرستان پایان می یابد.
پارسایی فرماندار شهرستان مهرستان ادامه داد: اهل سنت و شیعه در ایران همچون برادر و در آرامش  با یکدیگر زندگی کرده‌اند و امروز نیز این وحدت وجود دارد که در روز جهانی قدس در کنار یکدیگر بوده و صدای الله اکبر را به گوش غاصبان ظالم دنیا برسانند.
وی در پایان  ضمن درخواست از مردم و مسئولان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: هرچه این راهپیمایی گسترده‌تر و با عظمت در ایران برگزار شود، سبب ترس ظالمان دنیا نظیر اسرائیل غاصب و  امیدواری مظلومان عالم خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/1675
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 7449
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *