800
۰
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان

برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی با هدف احترام به آیین نیاکان و گذشتگان+ تصاویر

رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان از برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی با هدف احترام آیین نیاکان و گذشتگان و احیای بازی های بومی و محلی خبر داد.
jhtrdjrd
jhtrdjrd
به گزارش شستون، شب گذشته (۹۶/۴/۹) جشنواره مسابقات بومی و محلی به مناسبت عید سعید فطر در سالن ورزشی دشتوک با حضور پرشور ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان سراوان برگزار شد.
 این مسابقات در رشته های طناب کشی، هفت سنگ، بولینگ فوتبال، و مسابقات فرهنگی که در هر رشته چهار تیم حضور داشتند، برگزار شد.
مراد شیخ زاده رئیس هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را گرامیداشت عید سعید فطر و ایجاد انگیزه، شور و نشاط  در بین جوانان، احیای بازیهای بومی محلی منطقه و احترام به آیین نیاکان و گذشتگان عنوان کرد.
وی افزود: در رشته طناب کشی به ترتیب تیم کولو، تیم سالن ورزشی دشتوک و تیم سمن نشاط آوران جوان مکران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان ادامه داد: در رشته هفت سنگ تیم سالن ورزشی دشتوک، تیم آموزش و پرورش و تیم مجتمع امام علی (ع) به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
شیخ زاده با اشاره به برگزاری بولینگ فوتبال به صورت انفرادی و حضور ۵۰ شرکت کننده در این رشته، اضافه کرد: آقایان رحمان بخش دهواری خاص،  ولید دهواری خاص و عادل ملازهی نفرات اول تا سوم این رشته شدند که به تیم ها و نفرات برتر جوایزی از طرف هیئت بازی های بومی و محلی اهدا شد.
لازم به ذکر است در مسابقه فرهنگی این جشنواره که  سوالات دینی مذهبی پرسیده شد، نیز به سه نفر شرکت کنندگان با اهدای جوایز قدر دانی شد.
شیخ زاده در پایان از عبدالاحد دهواری مربی بازیهای بومی محلی و دبیر ورزش، مصطفی دهواری کارشناس تربیت بدنی،  عبدالصمد ناظری دبیر هیأت بازیهای بومی محلی، شهاب شیخ زاده داور بازی های بومی محلی و تمامی افرادی که در  برگزاری این دوره از  مسابقات همکاری داشته اند تشکر و قدر دانی کرد.


 



انتهای پیام/
 
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 7586
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *