800
۰
در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شد

برق و جاده ضرورت های اجتناب ناپذیر دشت مک سوخته/تولید خرما مهم ترین ظرفیت شهرستان سراوان

فرماندار سراوان در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه در دشت مک سوخته سراوان واحد های تولیدی زیادی در حوزه کشاورزی فعالیت می کنند، اظهار داشت: برق و جاده از ضرورت های اجتناب ناپذیر دشت مک سوخته است و در این زمینه باید به تولید کنندگان کمک کرد.
rheshes
rheshes
به گزارش شستون، جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور میر معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان، حسینعلی سارانی مدیر عامل شرکت شرکت های صنعتی استان، نارویی فرماندار سراوان و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان با بیان اینکه در دشت مک سوخته سراوان واحد های تولیدی زیادی در حوزه کشاورزی فعالیت می کنند، اظهار داشت: برق و جاده از ضرورت های اجتناب ناپذیر دشت مک سوخته است و در این زمینه باید به تولید کنندگان کمک کرد.
وی با بیان اینکه تولید و اشتغال اولین دغدغه کشور است، گفت: در شرایط امروزی اگر در حوزه اجتماعی و دفاعی حرف برای گفتن داریم اما در حوزه اقتصادی دارای چالش های زیادی هستیم.
فرماندار سراوان با اشاره به اینکه شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال یک پیام جدی است و مسئولین باید به آن توجه داشته باشند، افزود: با برقراری تعامل با سرمایه گزاران باید تلاش کنیم در زمینه تولید و اشتغال از همه ظرفیت های این شهرستان استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه شهرستان سراوان سالانه بالغ بر 60 هزار تن خرما تولید می کند، تصریح کرد: تولید خرما یکی از مهم ترین ظرفیت های این شهرستان است و می تواند با جذب سرمایه گزار اشتغال زایی فراوانی داشته باشد.
نارویی خاطر نشان کرد: مسئولین شهرستان سراوان با سرمایه گزاران همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم اعتماد آنها را جلب کرده  و زمینه را برای حل مشکلات اقتصادی فراهم کنیم.
وی با اشاره به اینکه 40 واحد تولیدی در سراوان در زمینه تعیین تلکیف زمین، آب و فاضلاب و سوخت دارای مشکل هستند، اذعان داشت: با فعال شدن این تعداد واحد تولیدی کوچک می توانیم برای 200 نفر شغل ایجاد کنیم.
نارویی فرماندار شهرستان سراوان با بیان اینکه شرکت نفت بدون هماهنگی حق قطع سوخت واحد های تولیدی را ندارد، گفت: نخلستان های سراوان ظرفیت های خوبی در زمینه تولید خوراک دام دارند.
وی در پایان اظهار داشت: کارخانه تولید نئوپان یکی از ضرورت های شهرستان سراوان است که با پیگیری و فعال سازی این کارخانه می توان گام بزرگی در تولید و اشتغال زایی برداشت.
 
انتهای پیام/1675
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 7593
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *