800
۰
رئیس شورای اسلامی شهر گشت خبر داد

باز هم نخلستان گشت طعمه حریق شد/۱۰ اصل درخت خرما در آتش سوخت

رئیس شورای اسلامی شهر گشت از طعمه حریق شدن دوباره نخلستان گشت خبر داد و گفت: در این آتش سوزی حدود 10 اصل خرما از بین رفته است.
rhehes
rhehes
محمد اکرم حسین بر رئیس شورای اسلامی شهر گشت در گفت و گو با شستون از طعمه حریق شدن دوباره نخلستان گشت خبر داد و گفت: این آتش سوزی وسیع نبوده و با حضور به موقع آتش نشانان و مهار آتش حدود 10 اصل خرما از بین رفته است.
وی با بیان اینکه این آتش سوزی عصر دیروز ساعت 5 بعدازظهر رخ داده است، اظهار داشت: آتش سوزی به علت بی احتیاطی یکی از شهروندان گشتی رخ داده است که پس از روشن کردن آتش آن را خاموش نکرده و زمینه آتش سوزی را فراهم آورده است.
رئیس شورای اسلامی شهر گشت در ادامه جزئیات این اتفاق افزود: کارکنان آتش نشانی و شهرداری با حضور به موقع خود با کمک مردم گشت ظرف یک ساعت توانسته اند این آتش را مهار کنند.
وی با بیان اینکه این معضل بزرگ همیشه گریبان گیر کشاورزان گشتی است، تصریح کرد: با توجه به سرشماری که در یک ماه قبل از نخلستان گشت انجام داده ایم هزار و 320 اصل درخت خرما حدود یک  دهم  نخلستان تاکنون بر اثر آتش سوزی از بین رفته است.
حسین بر با بیان اینکه در آتش سوزی های اخیر نخلستان برخی از کشاوزان به طور کامل از بین رفته است، اذعان داشت: با پیگیری های انجام شده از سوی شورای شهر گشت مدیریت بحران هیچ گونه کمکی به کشاورزان خسارت دیده نکرده است.
وی در پایان با اشاره به اینکه رسانه ها نقش مهمی در پیگیری و انعکاس این اخبار دارند، بیان داشت: از مردم درخواست می کنیم که همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده متخلفین سریعا به ما اطلاع رسانی کنند تا از خسارات ناشی از آتش سوزی جلوگیری شود.
انتهای پیام/1675
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 7608
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *