800
۰

حبس اهالی جام جم زاهدان در منازل/ آلودگی صدای مردم را در آورد

تعدادی از ساکنان کوچه جام جم 83 زاهدان از بوی بد تعفن و فاضلاب در این کوچه که عامل آن خرابی لوله های فاضلاب توسط ماموران شهرداری بوده گلایه کرده و خواستار رسیدگی به این اوضاع شدند.
htrdhd
htrdhd
به گزارش شستون، مدتی است شهروندان کوچه جام جم 83 شهر زاهدان از وجود بوی تعفن و فاضلاب شاکی بوده و از آنجایی که صدایشان به جایی نرسیده در تماس با این پایگاه خبری خواستار رفع این مشکل شدند.
بوی تعفن شدیدی که به گفته اهالی محل به علت خراب شدن لوله های فاضلاب حین کار توسط ماموران شهرداری در هوا پخش شده و آسایش و آرامش را از اهالی گرفته است.
 
 بو از کجا می‌آید؟
ماجرا از این قرار بود که چهار سال پیش باید آسفالت و جدول گذاری این کوچه به پایان می رسید که به علت عدم جوابگویی مسئولان شهرداری منطقه 4 تاکنون بلا تکلیف مانده است.
به گفته اهالی محل گرچه شهرداری مدتی قبل هزینه آسفالت را از آنها دریافت کرده اما از دو ماه پیش که عملیات خاکبرداری را آغاز کرده بودند علاوه بر اینکه باعث خرابی لوله های فاضلاب شدند اوضاع کوچه را از آنچه بود هم بدتر کرده و به حال خود رها کردند و اکنون به بهانه نداشتن بودجه اهالی این کوچه را سرگردان کرده اند.
 
تحمل بوی بد تعفن و فاضلاب به علت اقدام ماموران شهرداری حین کار از سویی و خرابی کوچه برای پارک وسائل نقلیه از سوی دیگر باعث گلایه و نارضایتی ساکنان این کوچه شده است.
شه بخش یکی از ساکنان کوچه جام جم 83 در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به گرمی هوا و پخش بوی نامطبوع در هوا اظهار داشت: بوی فاضلاب در هوا به‌حدی است که در این هوای گرم نه می‌توانند کولرهایشان را روشن و نه پنجره‌ها را باز کنند.
 
وی با بیان اینکه فاضلاب های روان باعث تجمع حشرات در خانه هایمان شده است، گفت: این روزها هر چه هوا رو به گرمی می رود شاهد وضعیت نامطلوب و بوی بد فاضلاب در این نقطه هستیم  به گونه ای که از شدت بوی بد نمی توانیم به راحتی نفس بکشیم.
گر چه اقدامی اساسی برای ترمیم و آسفالت این موارد انجام نمی شود اما کم نیستند کوچه هایی که نارضایتی شهروندان ساکن در کوچه ها را به دنبال دارد و این مهم در حالی است که بسیاری از کوچه های کلان شهر زاهدان در انتظار آسفالت نشسته و هر روز وضعیت آنها وخیم تر از قبل می شود.
منبع: عصر هامون
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 7618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *