800
۰
در افتتاحیه اردوهای طرح هجرت ۳ مطرح شد

شکوفایی استعداد دانش آموزان در طرح اردویی هجرت ۳/رسالت سپاه پاسداران یک رسالت فرهنگی و انقلابی است

رئیس آموزش و پرورش در افتتاحیه اردوهای طرح هجرت 3 اظهار داشت: رسالت سپاه پاسداران یک رسالت فرهنگی و انقلابی است و می تواند در این حوزه به آموزش و پرورش کمک های شایانی کند.
rgehes
rgehes
به گزارش شستون، مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت 3 حوزه دانش آموزی شهید فهمیده با حضور بزرگزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، دهواری رئیس آموزش و پرورش، جهانتیغ فرمانده حوزه دانش آموزی سراوان، جمعی از مسئولین و دانش آموزان در هنرستان کاردانش امام خمینی (ره) شهرستان سراوان برگزار شد.
در این افتتاحیه ایوب دهواری رئیس آموزش و پرورش شهرستان سراوان با بیان اینکه رسالت سپاه یک رسالت فرهنگی است و با ارتباط با آموزش و پرورش کمک های شایانی به آن می کند، گفت: با اجرای طرح اردوهای هجرت 3 می توان استعداد های دانش آموزان را شکوفا و اوقات فراغت آنها را پر کرد.
وی با بیان اینکه دانش آموزان مقطع متوسطه در سنی با رشد جسمی و عقلی هستند و می توانند مسئولیت پذیر باشند، افزود: این مسئولین پذیری در این دوران موجب می شود که در آینده مسئولیت های بزرگی را بر عهده بگیرند.
رئیس آموزش و پرورش سراوان با اشاره به اینکه سراوان دارای ظرفیت های خوبی در حوزه فرهنگی و اجتماعی است، تصریح کرد: با توجه به ارتباطات خوبی که با سایر شهرستان ها برقرا می شود از دانشگاه های مختلف بخصوص امیر کبیر تیم های به سراوان می آیند و در حوزه آموزشی و خدماتی کمک های زیادی می کنند.
وی خاطرنشان کرد: هدف نهایی ما از این فعالیت های و آموزش ها خداشناسی و دریافت آموزه های قرآنی است و نقش تربیتی ائمه (ع) باید مدنظر همه باشد.
دهواری با بیان اینکه دانش آموزان در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اخلاقی، عبادی و اعتقادی و در همه ابعاد رشد پیدا کنند، اذعان داشت: شاداب سازی که در مدارس انجام می شود، می تواند در شکوفایی استعدادهای هنری دانش آموزان موثر باشد.
وی در پایان با اشاره به اینکه در بعد انقلابی و فرهنگی سپاه پاسداران می تواند کمک های شایانی به آموزش و پرورش کند، گفت: کاردانش مکانی است که شما دانش آموزان آموزش های لازم مهارتی را دریافت می کنید و نظم را سرلوحه خود قرار می دهید.
لازم به ذکر است که این هنرستان دارای هشت رشته فنی برق صنعتی، برق ساختمان، ماشین های الکتریکی، تعمیر لوازم خانگی، حسابداری مالی، کامپیوتر، نقاشی و کابینت سازی می باشد و دانش آموزان با دریافت آموزش های مهارتی لازم در این رشته ها می توانند قبل از فارغ التحصیلی در بازار کار کسب درآمد کنند.
انتهای پیام/1675
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 7620
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *