800
۰
فرمانده حوزه دانش آموزی سراوان:

حضور 270 دانش آموز جهادگر در طرح هجرت سراوان/پس لرزه های مخرب شبکه های اجتماعی و ماهواره ای در فرهنگ اسلامی

فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده اظهار داشت: در اردوهای طرح هجرت 3 امسال 270 دانش آموز جهادگر حضور خواهند داشت.
hreshes
hreshes
علی جهانتیغ فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه در اردوهای طرح هجرت 3 امسال 270 دانش آموز جهادگر به صورت خودجوش حضور خواهند یافت، گفت: اردوهای هجرت به منظور پیشگیری و کاهش ناهنجاری های اجتماعی انجام می شود.
وی با بیان اینکه این اردوها با غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و استفاده از توان و نیرو جوانان این عرصه انجام می شود، اظهار داشت: در این طرح 14 مدرسه در سراوان، جالق و بم پشت رنگ آمیزی و دیوار نویسی می شوند.
فرمانده حوزه دانش آموزی سراوان آشنایی دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش، محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم را از اهداف خود عنوان کرد و افزود: با غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان جوان باعث می شود که کمتر به شبکه های اجتماعی مخرب دست پیدا کنند.
وی با بیان اینکه در این شبکه ها مطالب غیر اخلاقی و مخرب فراوانی از سوی دشمنان ارسال می شود که می تواند جوانان را از مسیر فرهنگی و دینی خود دور کند ، تصریح کرد: والدین حتما مطالبی را که فرزندانشان در این شبکه ها جست و جو می کنند را بررسی کند تا جوانان دچار انحراف اخلاقی نشوند.
جهانتیغ با اشاره به اینکه والدین، علما و افراد تاثیر گزار جامعه می توانند نقش مهمی در تبیین این هجمه فرهنگی داشته باشند،  اذعان داشت: مقابله با هجمه ها وظیفه علما را خطیر تر می کند و با استفاده از علم روز از شبهات دینی ایجاد شده از سوی غرب جلوگیری کنند.
وی خاطر نشان کرد: تلاش رسانه های غرب برای دریافت راحت برنامه های تلویزیونی و شبکه های ماهواره ای و اجتماعی صرفا جهت خدشه دار کردن اسلام و تغییر در افکار جوانان انجام می شود.
فرمانده حوزه دانش آموزی شهرستان سراوان در پایان گفت: سراوان جوانان غیوری در خود پرورش داده که استفاده از امکانات و ابزارهای غربی را خیانت به اسلام و انقلاب می دانند و امید است که با کمک آحاد جامعه بتوان این نگرش را در همه  جوانان نهادینه کرد.

انتهای پیام/1675
 
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 7629
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *