800
۰
مدرس حوزه علمیه اهل سنت جالق:

جوانان به صورت خودجوش مقابل مفاسد اجتماعی و اقتصادی قیام کنند/ امر به معروف و نهی از منکر مصداق بارز آتش به اختیار است

مدرس حوزه علمیه اهل سنت جالق با اشاره به اینکه جوانان باید به صورت خودجوش مقابل مفاسد اجتماعی و اقتصادی قیام کنند، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است که مصداق بارز آتش به اختیار است.
reshse
reshse
مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه اهل سنت جالق در گفت و گو با شستون، اذعان‌ داشت: مقام معظم رهبری از شخصیت های بی نظیر جهان اسلام است که اندوخته های ایشان در جهان اسلام و عالم کم نظیر است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب دارای شخصیتی هستند که آگاهی کامل نسبت به امور دینی، مذهبی، اعتقادی و فرهنگی جامعه اسلامی دارند که دارای فکر و اندیشه فرامنطقه ای  و فارغ از هر جناحی هستند که قلب تپنده ایشان متعلق به یک کشور، یک منطقه و‌یک مذهب نیست.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت جالق در تکمیل مطلب فوق گفت: فکر مقام معظم رهبری برای جامعه ی اسلامی اعم از شیعه و سنی و کشور های دیگر دارای برنامه ها و رفتارهای متناسب است.
مولوی رئیسی خاطر نشان کرد:  آتش به اختیار یکی از واژه های مهمی است که مقام معظم رهبری اخیرا تأکیدات ویژه ای به آن داشته اند و جوانان را تشویق کرده اند که در بسیاری از مسائل فرهنگی و علمی حضور موثر داشته باشند.
وی ادامه داد: جوانان باید به صورت خود جوش در مقابل مفاسد اجتماعی و اقتصادی قیام کنند و در بسیاری از برنامه های فرهنگی ایده و نظرات خود را مطابق شئونات اسلامی اعلام و‌ در جامعه ترویج دهند.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت جالق تصریح کرد: جوانان باید خود را مانند یک دولت و یک فکر اسلامی بدانند که بدون جهت دهی از سوی مسئولین به مسائل فرهنگی ورود کرده و این موضوع را به عنوان وظیه یک جوان مسلمان ایرانی و اسلامی مقابل مفاسد اجتماعی و اخلاقی بدانند.
مولوی رئیسی در ادامه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری را بحث امر به معروف و نهی از منکر دانست که ایشان روز گذشته در جمع مقامات عالی قضایی کشور عنوان کردند، که این فرضیه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب از سوی مسئولین نادیده گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه باید به امر به معروف و نهی از منکر  در جامعه به آن اهمیت داده شود، اضافه کرد: این یک مصداق بارز از آتش به اختیار است که جوانان باید به این موضوع ورود کنند و برای ترویج این فرضیه مهم در جامعه اسلامی تمام تلاش خود را به کار گیرند.
 
 
 
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 7631
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *