800
۰
امام جمعه اهل سنت سراوان:

قدرت موشکی ایران هیچ ربطی به دولت های غربی ندارد/ما نباید موضع توخالی و آبکی مقابل غربی ها داشته باشیم

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با اشاره به سفر اخیر وزیر امور خارجه به فرانسه اظهار داشت: متاسفانه موضعی که ما مقابل غربی ها می گیریم توخالی و آبکی است در حالی که باید قاطعانه و با اقتدار در مقابل آنها سخن گفته و ایستادگی کنیم.
nhtrhnr
nhtrhnr
مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به سفر اخیر وزیر امور خارجه به فرانسه اظهار داشت: متاسفانه موضعی که ما مقابل غربی ها می گیریم توخالی و آبکی است، در حالی که باید قاطعانه و با اقتدار در مقابل آنها سخن گفته و ایستادگی کنیم.
وی با اشاره به اینکه دولت های غربی مانند فرانسه طرفدار گروه های منافقین و ضد انقلابی هستند، گفت: این افراد در ادعایی می گویند با تروریست مبارزه می کنیم اما از طرفی حامی آنها هستند و همیشه در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران گستاخی از خود نشان می دهند.
امام جمعه اهل سنت سراوان با بیان اینکه دشمنان همیشه طرح های نفاق را پی ریزی می کنند، افزود: ما مقابل دسیسه های آنها نباید با ملایمت رفتار کنیم و از خود ضعف نشان دهیم بلکه با توجه به استقلال خود باید با اقتدار و قاطعانه گام برداریم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری همیشه هدایت گر ما بوده است و ما مسیر خود را با راهنمایی های ایشان باید دنبال کنیم.
مولوی ساداتی با اشاره به اینکه ایران سال ها قبل انقلاب کرده و غربی ها هنوز در خواب هستند، تصریح کرد: قدرت موشکی ایران که براساس قوانین بین المللی انجام می شود هیچ ربطی به دولت های غربی ندارد و این اظهار نظر ها از روی گستاخی آنها می باشد.
وی انعقاد قراردادهای سنگین و تسلیم دولت به معاملات جدید با غربی ها را یکی از مشکلات وزارت امور خارجه  دانست و اذعان داشت: با توجه به موضع مشخصی که ایران دارد نباید زیر بار  قراردادهای سنگین  از سوی دیگر کشور ها برود.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان بیان داشت: رهبری و ملت همیشه در صحنه پشتوانه وزارت امور خارجه هستند و دیپلماسی ایران در ارتباط با دیگر کشورها باید طوری حرکت کند که دنیا از آن حساب ببرد.
وی در پایان گفت: مسئولین و مردم هوشیار و مقتدر ایران هرگز در مقابل دشمنان نباید از خود ضعف نشان دهند و باید از منافع ملی خود و کشور دفاع کنند.
انتهای پیام/1675
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 7640
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *