800
۰
مدرس حوزه علمیه جالق

دیدگاه و سیاست امور خارجه رهبر؛ کشتی نجات بخش ملت است/ خیانت کار بودن نشان‌دهنده عدم اعتماد به اروپا

مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق سراوان با اشاره به ضرب المثل سگ زرد برادر شغال است، گفت: هم به آمریکا و هم به اروپا نمی شود، اعتماد کرد چرا که این دو با هم برادر و خیانت کار هستند که این نشان‌دهنده عدم اعتماد به اروپا است‌.
thrjhrd
thrjhrd
مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق شهرستان سراوان در گفتگو با شستون با اشاره به آیات قرآن کریم، اذعان داشت: خداوند متعال بارها در قرآن مسلمانان را از مکر، حیله، خباثت کفار و مشرکین هشدار داده است و مسلمانان را آگاه می کند که در هیچ زمانی از مکر و حیله کفار در امان نخواهند بود.
وی با اشاره به تجربیات و بصیرت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران، افزود: مقام معظم رهبری بارها گفته اند که ایشان به طرف های مقابل مذاکره کننده همان گروه 5+1 خوشبین نیستند اما گفتند که مذاکرات را انجام دهند چرا که بنای دولت گفتمان و مذاکره بود.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق شهرستان سراوان اضافه کرد: دولت برای برون رفت از تحریم و ‌بن بست اقتصادی با اروپاییان مذاکره انجام داد، که بارها بدعهدی ها  را از آنان شاهد بود چرا که ریشه و بنیان اروپاییان با حیله و مکر است و از آنان انتظار خوبی نمی رود.
مولوی رئیسی با بیان اینکه اروپا به کشورمان خیانت کرده است، گفت: سرشت اروپاییان در خیانت نهفته است و جز بدعهدی انتظار دیگری از آنان نمی رود.
وی به مدنظر بودن منویات مقام معظم رهبری در امور داخلی و خارجی تأکید کرد و اظهار داشت: دولت در چارچوب سیاست امور خارجه که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است، گام بردارد و دیدگاه ایشان را مد نظر قرار دهد چرا که دیدگاه رهبر کشتی نجات بخش کشور است.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: هر گاه دولتمردان از فرامین مقام معظم رهبری تخطی کنند، کشور در کشتی بی سر و سامان غرق می شود.
مولوی رئیسی با اشاره اینکه از دولتمردان انتظار اقدامات هوشیارانه تر و جدی تر می رود، گفت: هرگاه مقابل دشمن نرمش و سستی نشان دهیم، فشار های بیشتری و دیدگاه خود را به ما تحمیل می کنند.
وی با اشاره به ضرب المثل سگ زرد برادر شغال است، تصریح کرد: هم به آمریکا و هم به اروپا نمی شود اعتماد کرد و علاوه بر اینکه هر دو این کشورها مانند برادر هستند، خیانت کار هم هستند که این خود نشان دهنده عدم اعتماد به اروپا است.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق شهرستان سراوان در پایان افزود: در مذاکرات عزت، اقتدار، امنیت و حیثیت کشور مد نظر دولتمردان قرار گیرد و از مذاکراتی که موجب زیر سوال رفتن تمامیت ارضی کشور و اقتدار شود، باید پرهیز شود.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 7672
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *