امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا سراوان مطرح کرد

نقش مهم علما در تربیت اسلامی جوانان/تهذیب، تحصیل و ورزش راهی برای رسیدن به اهداف انقلاب

17 تير 1396 ساعت 8:43

حجت الاسلام والمسلمین حسین آبادی اظهار داشت: جوانان طبق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی راه تهذیب، تحصیل و ورزش را در راستای رسیدن به اهداف انقلاب در پیش بگیرند.


حجت الاسلام والمسلمین محسن حسین آبادی امام جماعت مسجد فاطمه الزهرای شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون، سوق دادن دانش آموزان به سمت معنویت را از اهداف برگزاری کلاس های آموزشی عنوان کرد و گفت: معنویت راهی درونی که شخص را قادر به کشف عمیق‌ترین ارزشها و معانی زندگی مردم می‌ کند.
وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) افزود: کودکان تا هفت سالگی پادشاه هستند و هر کاری را انجام می دهند اما در هفت ساله دوم وزیر می شود و باید تربیت شوند.
امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا سراوان اظهار داشت: علما می توانند در تربیت اسلامی جوانان و نوجوانان در ایام تعطیلات نقش مهمی داشته و با برگزاری کلاس ها مختلف در تقویت بینش و اعتقادات آنها گام بردارند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: ورزش، تهذیب و تحصیل برای جوانان مهم است.
حجت الاسلام والمسلمین حسین آبادی با بیان اینکه ورزش باعث نشاط و افزایش قوای جسمی در جوانان می شود و آنها را در کارها موفق خواهد کرد، اذعان داشت: یادگیری احکام دینی و اسلامی در فصل تابستان رمز موفقیت آنها در آغاز سال تحصیلی است.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات و کم رنگ نشان دادن اسلام است، خاطر نشان کرد: والدین فرزندان خود را به سوی دیانت و معنویت راهنمایی کنند.
امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا شهرستان سراوان ماهواره و شبکه های اجتماعی را راهی برای گمراهی جوانان عنوان کرد و گفت: ما هم اکنون مقابل دشمنان در جنگ نرم قرار داریم و در تمام حوزه های اجتماعی و فضای مجازی باید زمینه معنویت را فراهم کنیم.
وی در پایان اظهار داشت: جوانان طبق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی راه تهذیب، تحصیل و ورزش را در راستای رسیدن به اهداف انقلاب و اسلام در پیش بگیرند تا جامعه ای سالم نتیجه فعالیت های شما داشته باشیم.
 
انتهای پیام/1675
 


کد مطلب: 7682

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/7682/نقش-مهم-علما-تربیت-اسلامی-جوانان-تهذیب-تحصیل-ورزش-راهی-رسیدن-اهداف-انقلاب

شستون
  https://shastoon.ir