800
۰

طرح سوال از رئیس جمهور با 132 امضا به قوت خود باقیست/ اصرار و پیگیری علی مطهری برای به نتیجه رسیدن موضوع

ابطحی با اشاره به درخواست جمعی از نمایندگان برای سئوال از رئیس‌جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری گفت: طرح سوال از رئیس‌جمهور درخصوص موسسات مالی و اعتباری با 132 امضاء به قوت خود باقی است و نمایندگان مصر هستند تا این امر در صحن علنی صورت پذیرد.
mnjtdjymtd
mnjtdjymtd
به گزارش شستون،‌ سیدمحمد جواد ابطحی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به درخواست جمعی از نمایندگان برای سئوال از رئیس‌جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری گفت:  طرح سوال از رئیس‌جمهور درخصوص موسسات مالی و اعتباری با 132 امضاء به قوت خود باقی است و نمایندگان اصرار دارند تا این امر در صحن علنی صورت پذیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه آقای مطهری بیش از همه برای این امر اصرار دارد، اظهارداشت: جو غالب مجلس مصر هستند تا طرح سوال از رئیس جمهور در هیات رئیسه اعلام وصول شود و بیش از همه اقای مطهری برای این موضوع مصر و پیگیر است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص زمان اعلام وصول این طرح نیز بیان کرد: جلسه ای توسط اعضای هیات رئیسه در این رابطه برگزار شد تا نمایندگان را از طرح سوال منصرف کنند ولی نمایندگان هنوز منصرف نشده اند و طرح سوال به قوت خود باقی مانده است و احتمالا در این هفته از سوی هیات رئیسه اعلام وصول می شود.
منبع: دانا
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 7694
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *