رئیس آموزش و پرورش سراوان:

افتتاح 5 پایگاه طرح اوقات فراغت دانش آموزی در سراوان/کاهش آسیب های اجتماعی در راستای بهره مندی از فضاهای آموزشی و ورزشی

18 تير 1396 ساعت 8:35

رئیس آموزش و پرورش سراوان اظهار داشت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت در سراوان 5 پایگاه طرح اوقات فراغت دانش آموزی در این شهرستان افتتاح شده است.


ایوب دهواری رئیس آموزش و پرورش شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت در سراوان 5 پایگاه طرح اوقات فراغت دانش آموزی در این شهرستان افتتاح شده است.
وی با بیان اینکه پایگاه ها در رشته های فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی راه اندازی شده اند، افزود: در کانون تربیتی فجر، مجتمع ورزشی امام علی(ع)، دبیرستان دکتر شریعتی بخشان، دبیرستان دخترانه توحید آسبیچ و دبیرستان شهید لب سنگی اسفندک شهرستان سراوان این پایگاه ها راه اندازی شده است.
دهواری غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کشف استعدادها، پرورش خلاقیت دانش آموز و یادگیری مادام العمر را از اهداف سازمانی این پایگاه ها عنوان کرد و گفت: اوقات فراغت استفاده بهینه و مناسب از وقت است، که بتوان آن را به صورت دقیق در جهت آموزش و پرورش برای دانش آموزان استفاده کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به هجمه آسیب هایی که در فضای مجازی وجود دارد قطعا راه اندازی این پایگاه ها می تواند نقش مهمی در کاهش آسیب های خانوادگی و اجتماعی داشته باشد.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان سراوان اذعان داشت: دانش آموزان به کنجکاوی احتیاج دارند و تخلیه هیجانات درونی می تواند در رشد و تعالی آنها موثر باشد.
وی خاطر نشان کرد: خانواده ها بجای ایجاد تنش و سرزنش کردن فرزندان خود شرایط سنی آنها را در نظر گرفته و آنها را درک کنند.
دهواری در پایان گفت: خانواده ها با استفاده از روش های صحیح و پرورشی خوب از فضاهایی که ارگان های مختلف برای دانش آموزان فراهم کرده اند، استفاده کنند و در کاهش چالش های خانوادگی با فرزندان گام موثری بردارند.

انتهای پیام/1675


کد مطلب: 7701

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/7701/افتتاح-5-پایگاه-طرح-اوقات-فراغت-دانش-آموزی-سراوان-کاهش-آسیب-های-اجتماعی-راستای-بهره-مندی-فضاهای-آموزشی-ورزشی

شستون
  https://shastoon.ir