800
۰
مدرس حوزه علمیه شهر جالق:

عدم اشتغال زایی ریشه همه نا امنی ها/ادعای مسئولین در زمینه اشتغال با مراجعات مردم تناقض دارد

مدرس حوزه علمیه شهر جالق اظهار داشت: آمار بیکاری در کشور بخصوص استان سیستان و بلوچستان بالا رفته است و آنچه را که مسئولین در زمینه اشتغال زایی ادعا می کنند با مراجعات و گلایمندی مردم تناقض دارد.
اثفسفاس
اثفسفاس
مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه شهر جالق در گفت و گو با شستون اظهار داشت: آمار بیکاری در کشور به خصوص استان سیستان و بلوچستان بالا رفته است و آنچه را که مسئولین در زمینه اشتغال زایی ادعا می کنند با مراجعات و گلایمندی مردم تناقض دارد.
وی ادامه داد: مردم با مراجعات خود به حوزه علمیه ضمن گلایمندی از وضعیت موجود دغدغه اشتغال زایی و معیشت خود را مطرح می کنند و دولت تاکنون برای اشتغال زایی جوانان این استان کاری انجام نداده است.
مدرس حوزه علمیه جالق با اشاره به اینکه در سال های اخیر از طرف دولت هیچ طرح اشتغال زایی بزرگی دیده نشده است، افزود: جوانان شهرستان سراوان با شغل های کاذب سرگرم هستند و حل این معضل دغدغه علما و مسئولین شده است.
وی عدم اشتغال زایی مناسب برای مردم را ریشه همه نا امنی ها در کشور دانست و تصریح کرد: شرایط کار در استان ضعیف است و امیدواریم مسئولین در این زمنیه چاره اندیشی کنند.
مولوی رئیسی با بیان اینکه در زمان انتخابات کاندیدها وعده هایی در زمنیه اشتغال زایی داده اند، اذعان داشت: دولت با توجه به وعده هایی که در این زمینه داده است با ایجاد شغل برای جوانان اعتماد مردم را جلب کند.
وی با اشاره به اینکه مرزها برای مردم یک فرصت هستند نه یک تهدید، خاطر نشان کرد: شهر های مرزی باید ساماندهی شوند و مسئولین آنها را امنیتی نکنند.
مدرس حوزه علمیه جالق در پایان گفت: با راه اندازی و ساماندهی مرز، مردم می توانند تجارت امنی داشته باشند و دولت برای اشتغال زایی شهرهای غیر مرزی می تواند با ساخت کارخانه جات زمینه اشتغال را فراهم کند.
 
انتهای پیام/1675
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 7727
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *