800
۰
رئیس هیئت هندبال سراوان خبر داد

زهک فاتح جام وحدت مسابقات هندبال استان شد

رئیس هیئت هندبال سراوان اظهار داشت: در مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی استان سیستان بلوچستان که در شهرستان سراوان برگزار شد، تیم زهک مقام اول را کسب کرد.
hershes
hershes
به گزارش شستون، پنج شنبه 22 تیر ماه مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی استان سیستان و بلوچستان به میزبانی سراوان با حضور تیم هایی از زاهدان، ایرانشهر، خاش، زهک، سراوان و سیب وسوران در سالن ورزشی شهید حسین بر این شهرستان برگزار شد که در پایان این مسابقات تیم هندبال شهرستان زهک مقام اول را کسب کرد.
مصطفی خدارحمی رئیس هیئت هندبال شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: در مسابقات هندبال قهرمانی استان سیستان و بلوچستان به ترتیب تیم های زهک، زاهدان و ایرانشهر مقام اول تا سوم را کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه  در آینده برنامه هایی جهت برگزاری مسابقات هندبال در رده سنی جوانان یا بانوان خواهیم داشت، تصریح کرد: دو نفر از تیم زهک به عنوان بازیکن فنی در این مسابقات معرفی شدند و با اهدای جوایز نقدی از طرف تربیت بدنی استان و فرماندهی سپاه سراوان از آنها تقدیر شد.
رئیس هیئت هندبال شهرستان سراوان ضمن تشکر از همکاری و حضور مردم و مسئولین در این مسابقات اذعان داشت: مردم توجه بیشتری به عرصه ورزش داشته باشند چون معتقد هستیم که انفاق کردن در ورزش کمتر از انفاق در راه خدا و مسجد سازی نیست.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هیئت هندبال سراوان مدت 10 سال است که تیم نوجوانان نداشته است، خاطر نشان کرد: این تیم جهت شرکت در مسابقات هندبال قهرمانی استان به مدت سه روز جمع بندی شده است.
خدا رحمی عنوان کرد: تیم شهرستان سراوان کاپ اخلاق و بهترین تیم از لحاظ برنامه ریزی فنی را به خود اختصاص داده است.
وی در پایان آشنایی با شهرستان سراوان و فرهنگ غنی مردم این منطقه را از هدف خود دانست و گفت: هدف کلی ما ایجاد وحدت و دوستی بین آحاد جامعه بوده است تا شهرستان های دیگر وجود امنیت در سراوان را ازنزدیک لمس کنند.
 
انتهای پیام/1675
 
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 7813
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *