800
۰
مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق شهرستان سراوان:

حرکت در مسیر خلاف دیانت مساوی با پاسخ کوبنده ملت ایران است/ ایرانیان همان فرزندان خمینی هستند که انزجار خود را از فساد اخلاقی اعلام کردند

مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق شهرستان سراوان گفت: از دولتمردان انتظار می رود اجرای این سند را متوقف کنند چرا که هر شخصی که در هر جایگاهی باشد مخالف حکمت، مصلحت و دیانت مردم ایران حرکت کند، از ملت پاسخ کوبنده ای خواهد گرفت.
htrdhd
htrdhd
مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه ملت ایران برای انزجار از فساد اخلاقی و اجتماعی انقلاب کردند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران زمانی روی کار آمد تا با فساد اخلاقی و اجتماعی که در زمان رژیم شاهنشاهی رواج یافته بود، مبارزه کند.
وی افزود: از دیرباز ملت ایران در جهان دارای فرهنگ، دیانت و دارای اصالت بوده است که در هیچ برهه از زمان هیچ یک از اقوام ایرانی چه کرد و بلوچ، ترک، سیستانی، ترکمن و دیگر قوم های کشور مسائلی را مخالف آموزه های دینی، اعتقادی و فرهنگیشان باشد را قبول نخواهند کرد.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق شهرستان سراوان با بیان عدم پذیرش جامعه از مسائلی که با عفت ایرانی ناسازگار باشد، گفت: از دولتمردان انتظار می رود که این سند را متوقف کنند چرا که هر شخصی که در هر جایگاهی که باشد بر خلاف حکمت، مصلحت و دیانت ملت مسلمان ایران حرکت کند، از ملت پاسخ کوبنده ای خواهد گرفت.
مولوی رئیسی از نمایندگان مردم خواست تا عزت و کرامت ملت را در تمامی مسائلی مد نظر قرار دهند به ویژه در موضوعات اخلاقی و اجتماعی  چرا که اگر توجه ای به این موضوعات نشود جامعه به سمت تنگنا کشیده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ۲۰۳۰ سندی است که مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان، فرموده اند که امضای این سند کار اشتباهی است، ادامه داد: مسئولین مرتبط با این سند باید قبل از امضا، تمامی بندها و تبصره های سند ۲۰۳۰ را در اختیار شورای عالی انقلاب اسلامی و مجلس شورای اسلامی جهت کنکاش و بررسی جز به جز قرار می دادند تا محتویات این سند را بررسی می کردند تا با آموزه های دینی مغایرت نداشته باشد.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت بخش جالق شهرستان سراوان گفت: با سندی که بخواهد عفت و حیای مردم ایران را زیر سوال و یا از بین ببرد مخالف است و از مسئولین خواست تا این سند در هر مرحله ای قرار دارد، آن را متوقف کند.
مولوی رئیسی با بیان اینکه دولتمردان در وهله اول هم نباید این سند را امضا می کردند، تصریح کرد: جهانیان بدانند ملت ایران همان فرزندان خمینی در سال ۵۷ هستند که انزجار خود را از فساد اخلاقی و اجتماعی اعلام کردند و هم اینک هم  همان غیرت هم در میان ملت ایران موج می زند و حاضر نیستند حیا و عفت خود را در معرض خطر قرار دهند.
وی ضمن اینکه خواستار افزایش آموزه ها و برنامه دینی و اسلامی در میادین آموزشی و مدارس شد، گفت: چشم بزرگترین حیله از حیله های شیطان است که انسان را در وادی گناه فرو می برد، لذا از برنامه هایی که اختلاط بی مورد دانش آموزان دختر و پسر دیده می شود، ممانعت شود تا جامعه به سمت فتنه و فساد سوق داده نشود.
 
 
 
انتهای پیام/
 
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 7837
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *