رئیس آموزش و پرورش مهرستان:

سیستان و بلوچستان دارای بافت اعتقادی یکسانی است/ هر سندی که مخالف اصول دینی و اعتقادی باشد در جامعه جایگاهی ندارد

26 تير 1396 ساعت 9:10

رئیس آموزش و پرورش مهرستان گفت: هر سندی حتی اگر در سطح کلان هم باشد که مخالف اصول دینی و اعتقادی باشد در جامعه جایگاهی ندارد.


محمد عارف بهرامی رئیس آموزش و پرورش مهرستان در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه ابلاغیه اجرایی از سند 2030 به آموزش و پرورش نرسیده است، اظهار داشت: اگر این سند در غالب دستورالعمل ابلاغ شود می توان در موردش بحث و گفت و گو کرد.
وی با اشاره به اینکه بافت جامع اعتقادی در سیستان و بلوچستان یکسان است، گفت: اگر 2030 بر خلاف موازین اسلامی و نصای دینی باشه به هیچ وجه قابل اجرا نخواهد بود.
رئیس آموزش و پرورش مهرستان خاطر نشان کرد: این سند حتی به آموزش و پرورش ورود پیدا نکرده است که بخواهد قصد تاثیر گزاری بر روی والدین و دانش آموزان را داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه 2030 به صورت کلان است و تاثیری بر ترک تحصیل و استعداد دانش آموزان نداشته است، تصریح کرد: هر سندی که حتی در سطح کلان هم باشد اما  مخالف اصول دینی و اعتقادی باشد جایگاهی در جامعه نداشته و حتما از طرف دولت و مراجع بررسی خواهد شد.
بهرامی در پایان با اشاره به اینکه والدین و معلمين در مناطق محروم باید دقت کافی بر عملکرد دانش آموزان داشته باشند و ارزش های دینی و اسلامی را در خانواده و مدرسه پیاده کنند، اظهار داشت: با این راهکار می توان جامعه سالمي را داشته باشیم.
 
 
انتهای پیام/1675
 


کد مطلب: 7845

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/7845/سیستان-بلوچستان-دارای-بافت-اعتقادی-یکسانی-سندی-مخالف-اصول-دینی-باشد-جامعه-جایگاهی-ندارد

شستون
  https://shastoon.ir