800
۰
رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان خبر داد

اهدای ۷ هزار و ۷۰۰ متر زمین به شبکه بهداشت و درمان سراوان ازسوی خیرین

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان از اهدای 7 هزار و 700 متر زمین توسط خیرین به شبکه بهداشت و درمان سراوان خبر داد.
hrte
hrte
رضا رضازاده پراپری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون از اهدای 7 هزار و 700 متر زمین توسط خیرین به شبکه بهداشت و درمان سراوان خبر داد و گفت: نیکوکاران سراوانی در سه سال گذشته این متراژ زمین را برای ساخت مراکز جامع سلامت روستایی، خانه بهداشت، تسهیلات زایمانی در نقاط مختلف این شهرستان اهداء کرده اند.
وی با اشاره یه اینکه نیکوکاران با هدف تسریع در آغاز ساخت مراکز بهداشتی – درمانی در روستاهای فاقد این امکانات اقدام به اهدای زمین کردند، افزود: تا کنون 5 هزار مترمربع زمین در روستای مورتی  شهر سیرکان جهت احداث مرکز جامع  سلامت روستایی  توسط خیر حاج رحمان بخش  درازهی اهداء شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان تصریح کرد:  2 هزار و 500 متر مربع زمین نیز با کاربری بهداشتی- درمانی درروستای میدان شهر سیرکان جهت احداث  مرکز جامع سلامت روستای توسط خیر نبی بخش  بلوچزهی و 200 متر مربع نیز در روستای کله گان جالق برای احداث خانه بهداشت توسط خیر حاج عبدالغنی  فاضل زهی اهدا شده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد به همت خیرین 8عدد دستگاه پالسی اکسی متر برای بیماران بیمارستان رازی سراوان به مبلغ 22 میلیون تومان خریداری و با تامین هزینه احداث یک باب مرکز جامع سلامت روستایی مورتی  به زیر بنای 450 متر مربع انجام شده است.
رضازاده پراپری اذعان داشت: به همت نیکوکار نیک اندیش سراوانی در روستای آشار یک باب تسهیلات زایمانی در مرکز بهداشتی و درمانی با صرف 1 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه احداث شد.
وی با بیان اینکه  3 عدد  دستگاه سل کانتر نیز  برای  آزمایشگاه های روستایی  به مبلغ یک میلیار ریال اهدا شده است که در تشخیص بیماری نقش مهمی دارد، گفت: از دور اندیشی خیران نیکوکار سراوانی در همراهی با نظام سلامت در راستای ارتقاء شاخص های بهداشت و درمان در مناطق کمتر توسعه یافته استان تشکر می کنیم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان در پایان اظهار داشت: قطعا انجام فعالیت های نیکوکاری در حوزه بهداشت و درمان به سبب تاثیر مثبتی که در بازگشت سلامت افراد دارد صدقه جاریه است و رضای پروردگار متعال را به همراه دارد.
 
انتهای پیام/1675
سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 7969
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *