800
۰
امام جمعه موقت شهر جالق

سردمداران ممالک اسلامی باید موضع گیری قاطعی مقابل یهود داشته باشند/ کشورهای عربی زیر سلطه آمریکا هستند

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: سردمداران ممالک اسلامی باید مقابل اقدامات منحوس یهود و هتک حرمت به مسجد الاقصی موضع گیری قاطعی داشته باشند.
ک
ک
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در گفت و گو با شستون اظهار داشت: بدترین دشمن اسلام، یهود است که هدف و اساس آنها بر عداوت و دشمنی و ضربه زدن به اسلام بنا شده است.
 وی افزود: یهودیان از هیچ کوششی برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان فروگذار نخواهند کرد که یکی از اقدامات ناپسند آنها هتک حرمت به مسجد الاقصی و تعرض به مسلمانان می باشد.
 امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق با بیان اینکه دشمن هیچ زمانی دوست نمی شود، ادامه داد: از کشورهای اسلامی گلایه داریم که چرا در برابر هتک حرمت به مسجد الاقصی و ارزش های اسلامی که از سوی یهود صورت می گیرد، سکوت کرده اند.
مولوی رئیسی خاطر نشان کرد:  سردمداران ممالک اسلامی باید اقدامات منحوس و زشت یهود را محکوم و مقابل آنان موضوع گیری قاطعی انجام دهند.
وی با بیان اینکه بلادهای اسلامی باید سفارت خانه های یهود را در کشورهایشان تعطیل می کردند، گفت: باید از دیگر ملل اسلامی نیز دعوت به جهاد دعوت و ایستادگی مقابل رژیم نژاد پرست یهود نیز می کردند.
 امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق زیر سلطه بودن بعضی از کشورهای اسلامی به ویژه عربستان را علت سکوت آنان عنوان کرد و ادامه داد: بعضی دیگر به دنبال منافع دنیوی و ظاهری و برای بقای حکومت خود سکوت کرده اند چرا که از آمریکا خط دهی می شوند.
مولوی رئیسی در پایان گفت: ایران و چند کشور اسلامی دیگر که زیر سلطه آمریکا نیست، کشورهای عربی متناسب با اهداف استکبار گام برمی دارند.

انتهای پیام/   
سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 7972
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *