800
۰
ترازویی که 2 سال یکبار میزان می شود؛

وقتی وزیر ورزش رنگ پیراهنش عوض می شود

ترازوی حمایت های وزارت ورزش و جوانان از استقلال و پرسپولیس نمی تواند در آن واحد تعادل را نشان دهد و این موضوع دغدغه این روز های هواداران سرخابی است.
ف
ف
به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران چند روز دیگر آغاز می شود اما مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها این روزها شرایط مساعدی ندارد. در حالی که بقیه تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حال آماده سازی و تقویت خود برای قهرمانی در این مسابقات هستند اما به نظر می رسد وزارت ورزش در بدترین زمان ممکن تصمیم به تضعیف پرسپولیس گرفته است.
پرسپولیس در این روزها به شدت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و بازیکنان این تیم نیز در اعتراض به این مشکلات پست مشترکی را در اینستاگرام منتشر کردند. از طرف دیگر جایگاه مدیر عامل تیم نیز کاملا متزلزل است و هر لحظه امکان دارد طاهری از مدیرعاملی این تیم عزل شود. مدیرعاملی که این روزها تنها تر از همیشه است و علاوه بر وزارت ورزش و بازیکنان تیم ، اسپانسر تیم نیز که انگار قدرت زیادی در فوتبال و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دارد به دلیل لغود دربی آلمان دل خوشی از طاهری ندارد.
به نظر می رسد وزارت ورزش امسال رویکردی کاملا متفاوت با سال گذشته دارد و بر عکس پارسال که به بهانه ولخرجی زیاد استقلالی ها ، وزارت ورزش افشارزاده را از مدیرعاملی این تیم برکنار کرد و به استقلال ضربه زد البته به زعم هواداران، در حالی که دست پرسپولیس کاملا باز بود ، امسال وزارت در یک اقدام عجیب دست استقلال را باز گذاشته و پرسپولیس را در مضیقه قرار داده است. استقلالی ها امسال بازیکنان گران قیمت زیادی خریداری کردند. از داریوش شجاعیان گرفته تا جباری و منتظری و در حالی که استقلال خود را برای شروع پرقدرت در لیگ آماده می کند رقیب سنتی اش وضعیت مساعدی ندارد و با وجود اینکه آنها هم در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی خریده اند اما این روزها پول پرداخت قرارداد این بازیکنان را ندارند.
پرسپولیس پس از سال ها شانس قهرمان شدن در آسیا را دارند اما این شانس به دلیل سیاست های وزارت ورزش به راحتی در آستانه از دست رفتن است. هفت رقیب دیگر پرسپولیس در آسیا تیم های خود را کاملا تقویت کردند اما در پرسپولیس هنوز لیگ برتر فوتبال آغاز  نشده بازیکنان شروع به گلایه از مشکلات مالی کردند.
این روزها از بدهی 100 میلیاردی پرسپولیس و تغییرات هیئت مدیره و مدیرعامل این تیم سخن گفته می شود و بازیکنان، سرمربی و مدیرعامل این تیم اصلا نمی دانند تکلیفشان چیست.
شاید دلیل این سیاست عجیب مسئولان ورزش را فقط خودشان بدانند که چرا یک سال به پرسپولیس کاری ندارند اما جلوی قدرتمند تر شدن استقلال را می گیرند و سال بعد کاملا بر عکس با خرج های کلان استقلالی ها کاری ندارند اما با پول ندادن به پرسپولیس و تغییرات احتمالی مانع ادامه سلطه سرخپوشان بر فوتبال ایران می شوند.
این اتفاقات باعث می‌شود که برانکو نتواند با تمام توان و با آرامش کافی تیمش را آماده کند و بی‌شک دود همه این اختلافات به چشم هواداران میلیونی پرسپولیس  و فوتبال ایران که در حسرت رسیدن به قله باشگاه های آسیاست خواهد رفت. هوادارانی که امسال امید زیادی برای قهرمانی در آسیا دارند و به نظر می رسد با وضعیتی که پرسپولیس به عنوان نماینده ایران دارد قبل از شروع مسابقات حساس در مرحله حذفی آسیا باید با این رویا خداحافظی کنند.
یادداشت: مسیح درخشنده 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 7995
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *