800
۰

طرح توزیع تریاک دولتی از ابتدا محکوم به شکست است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: رسمیت دادن به بِزه (خطا) با آموزه های دینی سازگاری ندارد و طبیعی است طرح توزیع تریاک دولتی از ابتدا محکوم به شکست است و شانس موفقیت نخواهد داشت.
jrdjrdjr
jrdjrdjr
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در گفتگو با خبرنگار قم فردا،در خصوص طرح توزیع تریاک دولتی اظهار داشت: طرح توزیع تریاک دولتی صرفأ در حد یک طرح و ایده است.
وی افزود: این طرح در نظام جمهوری اسلامی جایی نخواهد داشت زیرا اعتیاد و کمک به معتاد و همچنین استمرار اعتیاد یک منکر محسوب می شود.
نماینده مردم قم در مجلس بیان داشت: اگر بتوانیم به فرد معتاد حیات و زندگی بدهیم و منجر به ترک اعتیاد او بشویم کمک «تَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوىٰ» مساعدت و عبادت است ولی در استمرار اعتیاد، بقا و دوام مرض و گرفتاری، کمک کردن به آن ها جایگاهی در آموزه های دینی ما ندارد.
وی افزود: با فرض این که صاحبان "ایده توزیع تریاک دولتی" بتوانند اکثریت رأی را در مجلس بگیرند به طور قطعی شورای نگهبان از نظر انطباق با شرع و قانون اساسی ، این طرح را نخواهد پذیرفت.
ذوالنور تصریح کرد: رسمیت دادن به بِزه (خطا) با آموزه های دینی سازگاری ندارد و طبیعی است طرح توزیع تریاک دولتی از ابتدا محکوم به شکست است و شانس موفقیت نخواهد داشت.
منبع: دانا
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 8002
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *