800
۰
مدرس حوزه علمیه جالق:

نقض برجام مادر تحریم ها است/کنار کشیدن ایران از صحنه سیاسی هدف اصلی آمریکا

مدرس حوزه علمیه جالق اظهار داشت: هدف اصلی آمریکا از وضع تحریم های جدید کنار کشیدن ایران از صحنه سیاسی و بین المللی است.
jhtrdjhd
jhtrdjhd
اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه شهر جالق در گفت و گو با شستون اظهارداشت: هدف اصلی آمریکا از وضع تحریم های جدید کنار کشیدن ایران از صحنه سیاسی و بین المللی است.
وی در ادامه افزود: آمریکا در راس دشمنان قرار دارد و دشمنی آنها تبدیل به دوستی نخواهد شد و آمریکا باز هم در طرحی جدید تحریم هایی را وضع کرده است که ایران، روسیه و کره شمالی شامل آن می شوند.
مولوی رئیسی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آمریکا خواهان دوستی با ملت ایران نیست و دشمنان بدانند که اگر ما با آنها مذاکره کردیم بخاطر مسائل بین المللی بوده است.
وی اذعان داشت: برجام یک مسئله جهانی بوده است و هزینه های هنگفتی در آن صرف شد و نقص برجام از سوی آمریکا خیانت محسوب می شود این درحالی است که هوشیاری ملت و مسئولین را در پی داشته تا بتوانند دقیق تر مسائل بین لمللی را پی ریزی کنند.
مولوی رئیسی گفت: نقض برجام از سوی آمریکا و وضع تحریم های ظالمانه مادر تحریم ها تلقی می شود  و آمریکا از نیروهای ایران و سپاه هراس دارد و می خواهد این بازوی ولایت اسلامی را تحریم کند تا نتواند عملیات های هدفمند خود را دنبال کند.
وی ادامه داد: با توجه به سابقه ای که آمریکا در اجرای تحریم ها دارد، در حذف تحریم ها خوش بین نیستیم و باید باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی،‌تولید و اشتغال داخلی متکی باشیم.
مدرس حوزه علمیه جالق در پایان گفت: حکیم امت ما رهبر انقلاب است و این رهبر فرزانه به آمریکا و مشارکت با او خوش بین نیست و ما هم به آمریکا اعتماد نداریم و باید به فکر سازندگی باشیم.
انتهای پیام/1675
 
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 8008
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *