800
۰
کارآفرین و گلخانه دار بخش کشاورزی:

نقش مهم آموزش در راستای تولید و توسعه محصولات زراعی/ بیش از ۲۰۰ نفر در شهر جالق شاغل شدند

کارآفرین و گلخانه دار بخش کشاورزی شهر جالق با آموزش هایی که در زمینه کاشت و برداشت محصولات زراعی و تشویق جوانان در این حوزه انجام داده است توانسته در بخش کشاورزی برای بیش از 200 نفر در شهر جالق اشتغال زایی کند.
hreh
hreh
عبدالله ملازاده کارآفرین و گلخانه دار بخش کشاورزی شهر جالق در گفت و گو با شستون اظهار داشت: با آموزش هایی که در زمینه کاشت و برداشت محصولات زراعی داده شده است با هدایت و تشویق جوانان در بخش کشاورزی برای بیش از 200 نفر در شهر جالق اشتغال زایی کرده ام.
وی با بیان اینکه 20 سال از عمر خود را در حوزه کشاورزی فعالیت کرده است، گفت: کمبود بذر و پیاز اصلاح شده یکی از مهم ترین مشکلات ما در این حوزه است.
کارآفرین و گلخانه دار بخش کشاورزی شهر جالق با اشاره به اینکه 27 سال است که در حوزه کشاورزی سابقه کار دارد، افزود: آموزش نقش مهمی در توسعه و تولیدات محصولات زراعی دارد و می تواند در اشتغال زایی جوانان موثر باشد.
وی اشتغال زایی، ایجاد بازار کار برای جوانان و تامین هزینه معیشت خانواده را از اهداف خود عنوان کرد و اذعان داشت: 40 تن در سال محصولات گلخانه ای و به طور میانگین 7 تن خرما در سال برداشت می کنم.
ملازاده با بیان اینکه محصولات کشاورزی را به سراوان و شهرستان های مجاور صادر می کند، خاطر نشان کرد: کار کشاورزی را با منابع مالی شخصی شروع کرده ام و در هر هزار متر زمین 20 تن برداشت دارم.
وی تصریح کرد: ترویج و آموزش خدمت مهمی است که از طریق آموزش به کشاورزان کمک می‌کند تا روش‌ها و فنون کشاورزی خود را اصلاح کنند و با توجه به  بهره‌وری و درآمد سطح زندگی خود را بهبود ببخشند.
کارآفرین بخش کشاورزی جالق در پایان گفت: خواسته ما از مسئولین این است که در حوزه کشاورزی کلاس های آموزشی برگزار کنند و به بخش کشاورزی و تولیدات زراعی اهمیت بیشتری بدهند تا به نوعی در اجرای شعار سال ایفای نقش کرده باشند.
 
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 8017
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *