800
۰

بروز مشکلات در پی قطعی های تکراری تلفن های ثابت و سیار در مهرستان/مدیرعامل شرکت مخابرات: از مردم گله مندیم!

قطعی های پی در پی 20روز اخیر در حوزه شهرستان مهرستان، باعث بروز مشکلات عدیده ای برای مردم این منطقه ایجاد کرده است.
ق
ق
به گزارش شستون، به نقل از عصر هامون، در 20روز گذشته مردم مهرستان با قطعی های پی در پی تلفن های ثابت و سیار در حوزه این شهرستان مواجه بوده اند که این قطعی ها مشکلات بزرگ و کوچک فراوانی را برای مردم به وجود آورده است.
خبرنگار ما در این راستا گزارشی از مشکلات مردم و پاسخ مدیرعامل شرکت مخابرات را تهیه و منتشر کرده است.
یکی از ساکنان مهرستان افزود: قطعی های خطوط مخابراتی در مهرستان امکان تماس با یگان های امدادی و نظامی را از مردم سلب کرده بود.
درازهی در گفت و گو با خبرنگار ما ادامه داد: اعضای فامیل ما نیز که در شهرستان های دیگر زندگی می کنند نیز توانایی ارتباط با ما را نداشتند و این امر باعث نگرانی آنها شده است.
یکی دیگر از ساکنان حوزه شهرستان مهرستان نیز گفت: قطعی های پی در پی تلفن های ثابت و سیار دیگر برای ما عادی شده است و از این موضوع تعجب نمی کنیم فقری در چند روز اخیر میزان آن بیشتر از گذشته شده است.
سپاهی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: مسئولان باید اقدامی انجام دهند تا دیگر مردم این منطقه با این مشکل مواجه نباشند.
وی تاکید کرد: چند روز پیش مادر بارداری را اجبارا با ماشین کرایه کش به بیمارستان اعزام کردیم چرا که امکان تماس با 115وجود نداشت.
وی بیان کرد: اگر نصف شب حال کسی خراب شود و ماشین شخصی نداشته باشد که جانش را در صورت تداوم قطعی تلفن های ثابت و سیار به راحتی از دست می دهد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان در این زمینه گفت: ما از مردم منطقه گله مندیم چرا که حفاظت از تجهیزات و امکانات بیت المال و خدمات رسانی که در راستای رفاه آنان استفاده شده است را تنها به عهده نهادها قرار داده اند و خودشان در این عرصه ورود لازم را ندارند.
محمودرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: علت قطعی های خطوط مخابراتی در مهرستان، قطع شدن فیبر نوری است که به صورت عمد توسط برخی انجام می شود و علت آن نیز نا معلوم است.
وی ادامه داد: شرکت مخابرات توان و تجهیزات کافی را برای ترمیم قطعی های فیبر نوری در هر روز چند بار و یا در هر هفته چند روز را ندارد و در این زمینه باید مردم نیز همکاری لازم را با مسئولان و نهادها داشته باشند.
وی تاکید کرد: همانطور که مردم از مسئولان انتظار خدمات رسانی دارند، ما هم از مردم انتظار داریم تا موارد مشکوک و کسانی که به بیت المال و امکانات دولتی و نهادها صدمه وارد میکنند را شناسایی و فورا نیروهای انتظامی را اطلاع دهند تا با فرد خاطی برخورد قانونی انجام شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 8062
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *