800
۰
سردار دهقان در جمع خبرنگاران:

انتخاب وزير آينده دفاع از درون مجموعه وزارت دفاع خواهد بود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: فردی از داخل بدنه وزارت دفاع، برای تصدی این پست انتخاب خواهد شد.
ق
ق
به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پس از افتتاح مسجد «بقیه‌الله‌الاعظم» ضمن عرض تبریک دهه کرامت و ولایت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما امروز این توفیق را داریم که این مسجد را  برای نشر فرهنگ اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت افتتاح کنیم.
وی افزود: در دو سال گذشته تصمیمی گرفته شد که این منطقه فاقد یک مجموعه عظیم فرهنگی است به ویژه  محلی که بتواند خدمات فرهنگی گسترده ای را به مردم ارائه کند، بود که بر این مبنا تصمیم گرفته شد تا این مجتمع همراه با یک مسجد مورد تاسیس قرار گیرد.
سردار دهقان تاکید کرد: البته نکته جالب در تاسیس این مجموعه این است که در طراحی و بنای این ساختمان تلاش کردیم تمام ریزکاری های معماری اسلامی در ساخت این مجموعه پیاده شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: همه مسئولان وزارت دفاع در ساخت این مجموعه کمک شخصی داشته‌اندو اینطور نبوده که این بنا با بودجه وزارت دفاع احداث شده باشد.
سردار دهقان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درباره حضور شما در کابینه صحبتی شده است یا خیر؟ گفت: این موارد را باید از آقای رئیس جمهور بپرسید. انشالله از داخل بدنه وزارت دفاع فردی برای تصدی این پست انتخاب خواهد شد.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فردی دیگری جایگزین شما خواهد بود و یا اینکه شما در این وزاتخانه باقی می‌مانید؟ گفت : هر دو گزینه.
سردار دهقان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شما طوری درباره این موضوع صحبت می‌کنید که احتمال تغییرتان به ذهن متبادر می‌شود؟ گفت: شما این طور فکر کنید.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی خودش از عملکرد وزارت دفاع در دوره وی گفت: من سعی کردم که در این 4 سال به وظایفم عمل کنم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 8106
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *