800
۰
در سومین نشست ستاد ساماندهی جوانان مطرح شد

تأثیر منفی شبکه های ماهواره ای بر روح و روان جوانان/ تشکیل گروه های جهادی در راستای توسعه همیاری و تعاون

فرماندار شهرستان سراوان در نشست اعضای ستاد ساماندهی جوانان به تشکیل گروه های جهادی در راستای توسعه همیاری و تعاون نوجوانان و جوانان و همچنین بهسازی و بازسازی اماکن آموزشی و ورزشی توصیه کرد.
ف
ف
به گزارش شستون، سومین نشست ستاد ساماندهی جوانان با محوریت غنی سازی اوقلات فراغت جوانان و نوجوانان  با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری سراوان برگزار شد.
درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان در این نشست حضور و عملکرد انجمن های مردم نهاد را مثبت اعلام کرد و خواستار همکاری و همیاری بیشتر مسئولین مربوطه در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با نهاد های مردمی  شد چرا که انجمن ها مبتنی بر مشارکت های مردمی هستند.
وی با بیان اینکه باید در تمامی زمینه ها برای انجام فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، هنری، مذهبی و ورزشی برنامه ریزی های مناسبی برای نوجوانان و جوانان انجام شود، گفت: آسیب های اجتماعی در حوزه مسائل فرهنگی و فضاهای انحرافی دیگر که توسط شبکه های ماهواره ای ایجاد می شود، نه تنها در سراوان بلکه در کشور نیز بسیار مشهود است که باید در این راستا اقدامات جدی انجام شود.
فرماندار سراوان با توجه به آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس  و دانشگاه ها، ادامه داد: 50 هزار نفر نوجوان و جوان در ایام تابستان فارغ شدند که مشغله و سرگرمی برایشان وجود ندارد و با توجه به جاذبه هایی که آسیب های اجتماعی ایجاد می کند، جوانان و نوجوانان به این آسیب ها سوق داده می شوند.
نارویی با اشاره به اینکه شبکه های ماهواره ای تأثیرات منفی بر روح و روان جوانان و نوجوانان دارد، به تشکیل پوششی که مانع از اثر گذاری منفی آسیب های اجتماعی می شود توصیه کرد.
وی به مسئولین تأکید کرد تا در راستای غنی سازی اوقات فراغت نگاه فرابخشی داشته باشند تا با همکاری یکدیگر هم افزایی همه جانبه ایجاد شود.
فرماندار سراوان در گوشه ای دیگر از سخنان خواستار استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و تسری فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت به سمت روستاها شد.
نارویی همچنین به تشکیل گروه های جهادی در قالب کارهای عمرانی و فرهنگی تأکید کرد چراکه اقدامات این چنینی در جامعه بسیار تأثیر گذار هستند و به نوعی فرهنگ مشارکت و تعاون و همیاری و همچنین بهسازی و بازسازی اماکن آموزشی و مذهبی کمک های شایانی انجام می شود.
 
 
انتهای پیام/1319
 
 
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 8122
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *