800
۰

سندی که استقلالی‌ها علیه ساکت رو کردند! + عکس

پس از محرومیت ۳ بازیکن استقلال به دلیل عدم حضور در تیم ملی امید و تنش‌های بوجود آمده، استقلالی‌ها سندی را علیه ساکت رو کردند.
س
س
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان پس از محرومیت 3 بازیکن استقلال به دلیل عدم حضور در تیم ملی امید و تنش های بوجود آمده، استقلالی ها سندی را علیه ساکت رو کردند.
بر اساس این گزارش؛  علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال ، زمانی که سرمربی تیم ملی امید بود در صحبتی که با یکی از خبرگزاری ها داشته خواستار برخورد چکشی با تیم‌هایی شده بود که بازیکن به تیم ملی نمی‌دهند.
محمد رضا ساکت دبیر فدارسیون فوتبال  باید حکم نهایی در خصوص سه بازیکن استقلال را امضا کند.
این در حالی است که زمانی که محمد رضا ساکت مدیرعامل سپاهان بود تاکید داشت که بازیکن به تیم ملی در خارج از تاریخ‌های فیفادی نمی‌دهد.
ساکت در سال ۸۸ در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها در این خصوص گفته بود: «به فدراسيون فوتبال هم هشدار می‌دهيم كه از حضور در تورنمنت‌هايی كه در تاريخ‌هايی به غير از فيفادی برگزار می‌شود، خودداری كند. فدراسيون كتبا به باشگاه‌ها نامه نوشته و اعلام كرده است كه تيم ملی تنها در روزهای فيفا بازی می‌كند. اما، شنيده‌ايم كه قرار است تيم ملی در تورنمنتی حاضر شود. اين حق طبيعی باشگاه‌هاست كه با استناد به تعهد كتبی فدراسيون در تاريخ‌هايی به غير از فيفادی بازيكنانشان را در اختيار تيم ملی قرار ندهند و ما قطعا چنين خواهيم كرد.» 
سندی که استقلالی ها علیه ساکت رو کردند!  عکس
حال باید منتظر ماند و دید با این اوضاع و احوال و اسناد رو شده، وضعیت بازیکنان محروم استقلال چه خواهد شد.
البته امروز هم خبرهایی مبنی بر بخشیده شدن بازیکنان استقلال شنیده شده اما هنوز این موضوع بصورت قطعی و رسمی اعلام نشده است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 8134
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *