800
۰
در جلسه شورای اداری مطرح شد

پیگیری مردم سراوان برای حضور امام جمعه نشان از وحدت است/رشد و توسعه سراوان در راستای فرآوری خرما

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اینکه امام جمعه اهل سنت و مردم سراوان پیگیر حضور امام جمعه شیعه در این شهرستان بودند نشان از وحدت و اخوت بین ‌آنها است.
hresh
hresh
به گزارش شستون، جلسه شورای اداری با حضور آیت الله عباس علی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عباسی رئیس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان، حجت السلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه اسبق سراوان و جمعی از مردم و مسئولین در سالن ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در این جلسه بخشش بی پرسش را کرامت دانست و اظهار داشت: انسانیت باید به همراه کرامت باشد چون پیامبر و قرآن ما کریم هستند.
وی با اشاره به اینکه امام جمعه اهل سنت و مردم سراوان پیگیر حضور امام جمعه شیعه در این شهرستان بودند و این امر نشان از وحدت و اخوت بین آنها است، تصریح کرد: وحدت باعث شده است که بر زبان شیعه و سنی پیام آن جاری شود و می توان تجلی وحدت را در سراوان دید.
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امام جمعه قوه عدسی و همگرا در یک شهرستان است و دل ها باید به سمت او معطوف شود، خاطر نشان کرد: با حضور امام حمعه دستگاه های اجرایی ما از پشتوانه قوی برخوردار می شوند و در حوزه عمل اهداف نظام را پیاده می کنند.
وی با اشاره به اینکه سراوان دارای استعدادهای بالقوه ای در زمینه های مختلف است، عنوان کرد: خرمای سراوان این شهرستان را بی نظیر کرده در حالی که 15 هزار سراوانی در آن سوی مرزها برای کسب درآمد سفر کرده اند.
آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه فرآوری خرما می تواند نقش مهمی در برند سازی، رشد و توسعه سراوان ایفا کند، گفت: با توجه به نیازمندی های اروپا و حوزه خلیج فارس به خرما اگر این محصول در سراوان فرآورده شود، باعث سربلندی ایران در جهان خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به اینکه امامان جمعه باید توجه به اقتدار و استقلال کشور داشته باشند و با نگاهی کلان به عزت منطقه و مردم بنگرند، اظهار داشت: ائمه جمعه جهت رفع تنگنا ها و مشکلات مردم تلاش کنند.
انتهای پیام/1675
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 8166
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *