800
۰

دلیل برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع)

حدود پنج ماه از افتتاح رسمی ورزشگاه امام رضای مشهد می گذرد اما هنوز هیچ دیدار رسمی در این ورزشگاه برگزار نشده است.
م
م
به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود پنج ماه از افتتاح رسمی ورزشگاه امام رضای مشهد می گذرد اما هنوز هیچ دیدار رسمی در این ورزشگاه برگزار نشده تا همچنان مردم مشهد حسرت حضور در ورزشگاهی مدرن و دیدن یک مسابقه فوتبال به دلشان باشد. با اینکه گفته می شد این ورزشگاه از دیدار پدیده و سپاهان هفته دوم مورد استفاده قرار می گیرد اما این اتفاق نیفتاد و به نظر می رسد مجوز بازی در ورزشگاه امام رضا به این زودی ها صادر نمی شود.
اما سوالی که در ذهن هواداران فوتبال شکل می گیرد این است که چرا برگزاری مسابقه در این ورزشگاه هر روز به تعویق میفتد و اجازه بازی صادر نمی شود؟
آستان قدس خراسان رضوی که مالک ورزشگاه امام رضا است موافقت خود را با برگزاری دیدار های تیم های پدیده و سیاه جامگان در این ورزشگاه اعلام کرده است اما شورای تامین مشهد مخالف برگزاری بازیها است.
دلیل برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه مدرن امام رضا/////ویرایش
علی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل تربیت بدنی آستان قدس رضوی در رابطه به بهره برداری از این ورزشگاه گفت :آستان قدس از لحاظ ورزشی هیچ مشکلی با برگزاری دیدارهای سیاه جامگان و پدیده در استادیوم تازه تاسیس امام رضا(ع) ندارد اما فعلا شورای تامین استان با برگزاری بازی‌های این 2 تیم در رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مخالفت کرده است.تا زمانی که شورای تامین استان اجازه ندهد،نمی‌توانیم قراردادی با  2 باشگاه پدیده و سیاه‌جامگان در زمینه استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) ببندیم.اما به عنوان تربیت بدنی آستان قدس مشکلی با این موضوع نداریم.
علت مخالفت شواری تامین با برگزاری بازی در این ورزشگاه موقعیت مکانی آن است. ورزشگاه امام رضا تقریبا در وسط شهر مشهد قرار دارد و ایجاد ترافیک سنگین احتمالی در صورت برگزاری بازی در این ورزشگاه است. البته ورزشگاه امام رضا 7 طبقه پارکینگ دارد و بیش از هزار و 200 دستگاه اتومبیل ظرفیت دارد . استادیوم امام رضا، براساس گیت‌های خروجی، دارای عنوان سریع ترین تخلیه در کشور به حساب می آید.البته این امکانات باعث نشده تا نگرانی نیروزی انتظامی و ظورای تامین مشهد بابت ترافیک سنگین اطراف این ورزشگاه بر طرف شود.
کار احداث این ورزشگاه از سال ۱۳۸۰ آغاز گردید و بخاطر امکانات پیشرفته نظیر نورپردازی زیبا و خاص و همچنین دارا بودن چمنی که سیستم گرمایش از کف و قدرت جذب آب های سطحی را دارد، از آن به عنوان مجهزترین ورزشگاه کشور یاد می شود.اما با تمام این امکانات انگار زمانی که تصمیم به ساخت این ورزشگاه گرفته شد ، خیلی روی موقعیت مکانی ورزشگاه تحقیقی صورت نگرفته و در مرکز شهر ساخته شده است و حالا به همین دلیل اجازه بازی در آن را نمی دهند.
دلیل برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه مدرن امام رضا/////ویرایش
 مردم مشهد همچنان باید منتظر دیدن مسابقه در ورزشگاهی مدرن باشند و فعلا باید به ورزشگاه دور و فاقد امکانات ثامن اکتفا کنند.اگر همچنان اجازه برگزاری بازیهای لیگ در ورزشگاه امام رضا صادر نشود ، احتمالا بازیهای مسابقات مقدماتی رقابت های زیر 19 سال آسیا که در آبان ماه قرار است در این ورزشگاه برگزار شود نخستین بازیهای رسمی در استادیوم امام رضا خواهد بود.
انتهای پیام/
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 8168
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *