قهرمان ووشو و دفاع شخصی جهان:

موضوع قرار داد بهانه ای بیش نیست/ دو بازیکن فوتبال مطرح کشور توهین بزرگی به ملت ایران کرده اند

14 مرداد 1396 ساعت 11:58

قهرمان ووشو و دفاع شخصی جهان با بیان اینکه مطرح شدن موضوع قرارداد بهانه ای بیش از سوی حاج صفی و شجاعی نیست، گفت: این دو بازیکن مطرح میشود با بازی مقابل رژیم کودک کش اسرائیل توهین بزرگی به ملت ایران کرده اند.


عبدالله حسین بر دارنده مدال طلای دفاع شخصی و قهرمان ووشو و دفاع شخصی جهان در گفت و گو با شستون ضمن محکومیت بازی دو بازیکن  ایرانی مقابل تیم رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: حاج صفی و شجاعی دو تا از بهترین بازیکن های فوتبال ایران محسوب می شوند و با توجه به اینکه در تیم های اروپایی انعقاد قرار داد داشته اند، باید در همان روز های اول به این مسئله توجه می کردند. وی با بیان اینکه این دو بازیکن موضوع قرارداد را مطرح کرده اند، بهانه ای بیش نیست، چرا که در همان ابتدای انقاد قرارداد می توانستند این موضوعات را مطرح کنند که بازی مقابل رژیم صهیونیستی اسراییل خلاف قوانین و عرق ملی هر ورزشکار ایرانی است، خاطر نشان کرد: این بازیکنان حتی می توانستند جریمه باشگاه را بپذیرند و مقابل تیم رژیم کودک کش اسرائیل به احترام مردم فلسطین بازی نکنند. قهرمان ووشو و دفاع شخصی جهان در ادامه اذعان داشت: المپیک بزرگ ترین رویداد دنیا هست که در زندگی ورزشی ورزشکاران از جایگاه مهمی برخوردار است، که در طول تاریخ شاهد کناره گیری از بازی با بازیکنان و تیم های رژیم صهیونیستی از  ورزشکاران ایرانی به احترام مردم مظلوم فلسطین بوده ایم که این دو بازیکن هم می توانستند این اقدام را انجام ندهند. حسین بر با بیان اینکه ایران در هیچ زمانی اسرائیل را به عنوان یک کشور به رسمیت نمی شناسد، تصریح کرد: کناره گیری از بازی مقابل تیم های ورزشی رژیم کودک کش اسراییل از اعتقادات ایرانی و مسلمانیمان است و حاج صفی و شجاعی دو فوتبالیست مطرح کشور با بازی مقابل تیم اسرائیل به مردم ایران توهین بزرگی کرده اند. وی در پایان گفت: حراست وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال کشور بهترین تصمیم را می توانند بگیرند و با محرومیت خیلی سنگین این دو بازیکن پاسخی قاطعانه به این توهین بزرگ را بدهند.


کد مطلب: 8175

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/8175/موضوع-قرار-بهانه-بیش-نیست-دو-بازیکن-فوتبال-مطرح-کشور-توهین-بزرگی-ملت-ایران-کرده-اند

شستون
  https://shastoon.ir