برخی از نمایندگان وقتی مهمانان خارجی را می بینند از خود بی خود می شوند/ نمایندگان سلفی بگیر عذرخواهی کنند

16 مرداد 1396 ساعت 10:50

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام برخی از نمایندگان مجلس برای سلفی گرفتن با موگرینی در شان مسئولان نبود و باید این افراد از مردم عذرخواهی کنند.


به گزارش شستون؛ حسینعلی شهریاری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون، با اشاره به سلفی برخی نمایندگان مجلس با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار داشت:این اقدام برخی نمایندگان بسیار زشت و در شان مسئولین ایران نبود.
 
وی با بیان اینکه این اقدام اعتبار مجلس ایران را پایین آورد، اضافه کرد: متاسفانه هرازچند گاهی شاهد چنین اقداماتی هستیم که برخی نمایندگان پای میز وزرا، رئیس جمهور و مهمانان خارجی اقدام به گرفتن عکس سلفی می کنند.
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام در شان هیچ نماینده ای نیست، افزود: در این خصوص رئیس مجلس و نمایندگان تذکر دادند ولی متاسفانه برخی همکاران وقتی این گونه می بینند از خود بی خود می شود و تصور می کنند با سلفی گرفتن جایگاهی در دل مردم پیدا می کنند.
 
وی با بیان اینکه این اقدامات باعث می شود خارجی ها تصور کنند که نمایندگان مجلس دل باخته برجامی هستند که در جا مانده، خاطر نشان کرد: این نمایندگان از مردم ایران عذر خواهی می کنند.
 
  منبع: دانا


کد مطلب: 8206

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/8206/برخی-نمایندگان-وقتی-مهمانان-خارجی-می-بینند-خود-بی-شوند-سلفی-بگیر-عذرخواهی-کنند

شستون
  https://shastoon.ir