800
۰
رئیس هیئت والیبال سراوان خبر داد

برگزاری مسابقات دسته یک والیبال در سراوان

رئیس هیئت والیبال سراوان از برگزاری مسابقات دسته یک والیبال در این شهرستان خبر داد.
htewsth
htewsth
محمد خان بلوچ نژاد رئیس هیئت والیبال سراوان در گفت و گو با شستون از برگزاری مسابقات دسته یک  والیبال در این شهرستان خبر داد و گفت: این بازی ها از هفته گذشته با حضور 8 تیم شروع شده است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات در روزهای پنج شنبه وجمعه هر هفته برگزار می شود، تصریح کرد: در هفته گذشته تیم های جالق و سرجو بر حريفان خود پیروز شدند.
رئیس هیئت والیبال سراوان در ادامه اظهار داشت: این مسابقات در روز پنج شنبه بعد از نماز مغرب ساعت 7 و روز جمعه از ساعت 4 و 30 دقیقه برگزار می شود.
وی ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد نشاط بین گروه های ورزشی را از اهداف خود عنوان کرد و خاطر نشان کرد: استقبال مردم از این مسابقات تا کنون بسیار خوب بوده است.
بلوچ نژاد تیم جوانان، جالق، سرجو، کله گان، نیروی انتظامی و محمدی را از تیم های شرکت کننده در اين بازی ها دانست و اذعان داشت: با توجه به حضور مدیران توانمند و مجرب هیچ گونه مشکلی در زمینه برگزاری این مسابقات نداشته ايم.
وی در پایان اذعان داشت: در حال حاضر دوره های والیبال دسته یک به صورت مقدماتی برگزار می شود که تیم ها در آن مقام اول تا سوم را کسب می کنند و بعد از آن به صورت ضربدری  رقابت خواهند کرد.
گفتنی است مسابقات والیبال در اردیبهشت ماه سال جاری به صورت چهار جانبه برگزار شده است.


انتهای پیام/1675
 
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 8219
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *