800
۰
به مناسبت دهه کرامت؛

اعزام گروه های جهادی بسیج به منطقه محروم پسکوه+تصاویر

بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران به مناسبت دهه کرامت جهت محرومیت زدایی به منطقه محروم پسکوه این شهرستان اعزام شد.
jtrdjrd
jtrdjrd
به گزارش شستون، بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سیب و سوران به مناسبت دهه کرامت در غالب گروه جهادی شهید محب علی فارسی جهت محرومیت زادیی به منطقه محروم پسکوه در این شهرستان اعزام شدند.
این اردو با حضور سرهنگ پاسدار حسین فروغی فرمانده  ناحیه سیب و سوران و 25 نفر از پاسداران این ناحیه انجام شد.
سرهنگ پاسدار حسین فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سیب و سروان در گفت و گو با خبرنگار شستون گفت: تقویت روحیه جهادی در بین بسیجیان و خدمت‌رسانی و ارتقای بصیرت از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم است.
وی افزود: در این اردوی جهادی 5 سرویس بهداشتی برای محرومین و اقشار کم در آمد منطقه ساخته شد.
فروغی ادامه داد: ناحیه مقاومت بسیج سیب و سوران با حداقل های موجود در حال برداشتن گامی بلند در جهت محرومیت زدایی و ارتقای فرهنگی مناطق محروم روستایی شهرستان می باشد، که این پروژه ها با همت بسیجیان و گروه های جهادی شهرستان در قالب اردوهای یک روزه و 7روزه برگزار می شود.
فرمانده ناحیه سیب و سوران اظهار داشت: رایج ترین هدف در اردوهای جهادی، خدمت رسانی به مردم است که این خدمت رسانی شامل کارهای عمرانی، فرهنگی،‌ مذهبی وعلمی می باشد.
وی تصریح کرد: گرچه وجود کار عمرانی برای تحقق مابقی اهداف اردوهای جهادی امری لازم است اما نباید این نکته را فراموش کرد که اثربخشی در حوزه های فرهنگی به شرط رقم زدن تعامل اسلامی با محرومین از پتانسیل های بالقوه و خوب فضاهای حرکت جهادی است.
سرهنگ فروغی در پایان اذعان کرد: با برگزاری اردوهای جهادی روحیات انقلابی زنده شده و همین امر بزرگترین دستاورد این اردوها است.

 

 
انتهای پیام//
 
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 8236
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *