800
۰
جهت محرومیت زادیی؛

توزیع سبد غذایی بین نیازمندان روستای کلان و سورچکی

به مناسبت دهه کرامت جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران 50 سبد غذایی را بین نیازمندان روستای کلان و سورچکی بخش هیدوچ توزیع کرد.
hrbehe
hrbehe
به گزارش شستون، جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران با هدف محرومیت زدایی 50 سبد غذایی با ارزش 50 میلیون ریال را بین نیازمندان و فقرا روستای کلان و سوچکی بخش هیدوچ این شهرستان توزیع کرد.
در این خصوص دین محمد جهاندیده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران در گفت و گو با خبرنگار شستون گفت: 50 سبد غذایی بین نیازمندان روستاهای کلان و سورچکی از روستاهای دور افتاده و محروم بخش هیدوچ به مناسبت دهه کرامت به ارزش 50 میلیون ریال توزیع شده است.
وی افزود: محتوی سبدهای غذایی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، تن ماهی، پنیر، کنسروجات ، قند ، شکر، رب گوجه فرنگی، چای است و هر سبد به ارزش یک میلیون ریال می باشد.
جهاندیده اظهار داشت: همه ساله در قالب طرح های مختلف، از توان افراد خیر و نیکوکار برای کمک به نیازمندان و جامعه هدف مورد نظر در این طرح استفاده می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیب و سوران بیان داشت: امسال با مساعدت خیرین، شرکت‌های خصوصی و موسسات مردم نهاد تلاش کرده ایم علاوه بر افزایش کمیت سبدهای کالا به نیازمندان، کیفیت اقلام اهدایی به آنها را مورد توجه ویژه قرار دهیم.
انتهای پیام//
 
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 8237
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *