800
۰
در مراسم روز خبرنگار مطرح شد

نقش مهم اصحاب رسانه در ثبت جهانی روستای کلپورگان/خبرنگاران سراوان از هنرمندان چیره دست جامعه هستند+تصاویر

بخشدار بخش مرکزی شهرستان سراوان در مراسم روز خبرنگار تصریح کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران در راستای معرفی روستای کلپورگان و اطلاع رسانی به مردم نقش مهمی ایفا کرده اند.
hjtrhjrd
hjtrhjrd
به گزارش شستون، مراسمی به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با حضور نوید ملازهی بخشدار، فرهاد سپاهی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، عبدالسلام بلوچ زاده سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان و جمعی از هنرمندان و خبرنگاران در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم نوید ملازهی بخشدار بخش مرکزی شهرستان سراوان با اشاره به 17 مردادماه  سال 77 سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفت: این شهید به اتفاق 8 نفراز همکاران خود در کنسول گری مزار شریف توسط گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید.
وی با اشاره به شهادت شهید محسن خزایی خبرنگار که در ۲۲ آبان ۱۳۹۵ در حلب در حین تهیه گزارش کشته شده است، اظهار داشت: این شهید از شهدای سرفراز استان سیستان و بلوچستان است و امیدوارم که بتوانیم پیرو راه این شهیدان باشیم.
بخشدار بخش مرکزی با اشاره به اینکه خبرنگاران سراوان از هنرمندان چیره دست در جامعه هستند، خاطر نشان کرد: خبرگزاری یک هنر است و نوع نگاه، استعداد و نبوغی که در یک خبرنگار وجود دارد هم می تواند یک هنر باشد.
وی با توجه به عصر ارتباطات و فضای مجازی که جوانان و مردم در مسیر آن قرار گرفته اند، اذعان داشت: همه ما به نوعی یک خبرنگار هستیم و خبرهایی که در شبکه های اجتماعی منتشر می شود را دنبا ل می کنیم.
ملازهی با اشاره به اینکه صداقت، صراحت و نگاه یک خبرنگار در عصر ارتباطات از اهمیت زیادی برخوردار است، عنوان کرد: اگر اتفاقی در جامعه رخ می دهد، خارج از جناح و گروه بندی ها کسی که یک خبر را باز نشر می کند باید متعد به یکسری اخلاق و آداب و رسوم باشد که بتواند یک خبر را به صورت صحیح و درست منتشر کند.
وی با اشاره به اینکه انتشار یک خبر می تواند جو روانی و اجتماعی خوبی در جامعه بوجود بیاورد، تصریح کرد: نبوغ یک خبرنگار ایجاب می کند که تلاش کند تا یک خبر را به خوبی باز نشر دهد.
بخشدار بخش مرکزی شهرستان سراوان در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگارانی که در معرفی روستای گلپورگان توانستند در جهت اطلاع رسانی،  آگاهی بخشی به مردم و برجسته کردن حضور پر رنگ مردم ایفای نقش کنند، ادامه داد: همه با همدلی و همیاری شاهد ثبت روستای کلپورگان به عنوان اولین روستای صنایع دستی جهان خواهیم بود.
در پایان مراسم از اصحاب رسانه و خبرنگارن شهرستان سراوان با اهدای لوح تقدیر و جوایز تقدیر شد.

 

 

 

 
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 8258
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *