800
۰
به مناسبت روز خبرنگار؛

به اسم خبرنگاران به کام دیگران/ وقتی اصحاب رسانه در سراوان جایگاهی ندارند

مراسم تجلیل از خبرنگاران در شهرستان سراوان با یک روز تأخیر در این شهرستان برگزار شد که این مراسم موجب ناراحتی خبرنگاران شده است.
لقثسا
لقثسا
به گزارش شستون، مراسم  تجلیل از خبرنگاران شهرستان سراوان با یک روز تأخیر در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی  با حضور خبرنگاران شهرستان و همچنین عکاسان و هنرمندان و تعداد اندکی از مسئولین که انگشت شمار هم نبودند، برگزار شد.
عدم حضور مسئولین در همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان سراوان نشان از عدم اهمیت جایگاه خبرنگار در این شهرستان حکایت می کند و غریبانه بودن خبرنگاران را در روزشان به تصویر می کشد و همچنین می توان این موضوع را توهین بزرگ به قشر خبرنگار دانست چرا که خبرنگاران در طول سال برای پوشش و انعکاس مراسمات و فعالیت های ادارات از دل و جان مایه گذاشته اند.
ازآنجایی که خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولین و همچنین به عنوان بازوی توانمندشان محسوب می شوند،در همایش تجلیل حتی زمانی را هم برای درد و دلشان در نظر نگرفته بودند تا خود خبرنگاران به بیان مشکلاتشان  بپردازند.
علی ای حال انتظار می رفت با وجود تعداد اندک خبرنگار در شهرستان که بیان مشکلات و انعکاس ظرفیت های این شهرستان در طول ۳۶۵ روز سال پرداخته اند،حداقل مراسمی در شأن این قشر زحمتکش جامعه برگزار می شد.
در این خصوص یکی از خبرنگاران شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: مسئولین ادارت برای انعکاس فعالیت های خود در سایت و فضای مجازی خیلی سریع به خبرنگاران مراجعه می کنند ولی تعداد کثیری از آنها برای تشکر و تجلیل از زحمات خبرنگاران در مراسم حضور نداشتند.
وی این عمل مسئولین را غیر منصفانه و دور از شان آنها دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه خبرنگاران شبانه روز وقت خود را در اختیار مسئولین می گذارند، روسای ادارات حتی حاضر نشدند یک ساعت از وقت خود را در اختیار این ما بگذارند.
این خبرنگار در پایان ضمن ابراز گلایمندی از عدم حضور مسئولین شهرستانی تصریح کرد: با توجه به اینکه اسلام و شریعت ما دارای تعادل و همدلی است ولی در برخی مسئولین این تعادل دو سویه دیده نمی شود و این جای تامل دارد.
 
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 8259
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *