بانوی کارآفرین سراوانی مطرح کرد

ورود سودجویان به بازار فروش محصولات صنایع دستی/ فراهم سازی زمینه اشتغال 20نفر با سرمایه اندک

24 مرداد 1396 ساعت 11:38

بانوی کارآفرین شهرستان سراوان که برای بیست نفر زمینه اشتغال را فراهم کرده است از ورود سودجویان به بازار فروش محصولات سنتی و صنایع دستی گلایه مند است.


به گزارش شستون، صابره ملک زاده کوهکن کارشناس مرمت آثار تاریخی و بانوی کارآفرین شهرستان سراوان است که با سرمایه اندک شرکت تولیدی و توزیعی صنایع دستی را در شهرستان سراوان راه اندازی کرده است که در این راستا برای تعدادی از زنان سرپرست خانوار نیز زمینه اشتغال را فراهم کرده است.
وی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه از فروش محصولاتش و رونق در کارش بسیار خشنود است، اظهار داشت: تنها حامی و حمایت گرانش در این مسیر خانواده اش بوده اند و با شرکت در جشنواره ها و نمایشگاه ها توانسته است محصولاتش را به دیگر مناطق معرفی مکند.
 این بانوی کارآفرین در ادامه با اشاره به پشتکارش و معرفی محصولاتش به مسئولین ادارات، افزود: اداره ورزش و جوانان و اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنها ادرات سطح شهرستان بوده اند که از وی حمایت کرده اند.
ملک زاده کوهکن با بیان وجود سودجویان و دلالان در بازار فروش محصولات سنی و صنایع دستی، که فروش را برایشان با مشکل مواجه کرده اند، گفت: بسیاری از ارگان ها و موسسات محصولاتی را از وی خریداری کرده اند که تا به امروز هیچ گونه وجهی را بابت فروش محصولاتش را از سوی بعضی از ادارات دریافت نکرده است.
این بانوی کار آفرین با بیان اینکه هیچ گونه رسید و مدرکی مبنی بر فروش  محصولاتش به موسسه و ادارات ندارد، گفت: یک صنعتگر و تولید کننده محصولات سنتی و صنایع دستی است که با هزار امید و آرزو کارش را با سرمایه اندک آغاز کرده واز مسئولین مربوطه که با گذشت پنج ماه تا کنون هزینه وی را پرداخت نکرده اند گلایه مند بود.
ملک زاده کوهکن در پایان با اشاره به اینکه در مدت دو سال برای بیست نفر اشتغال زایی کرده است، خاطر نشان کرد: در زمینه تولید و فروش محصولات سوزن دوزی، حصیر بافی، گلیم بافی، داروهای گیاهی و انواع دم نوش های گیاهی فعالیت دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 8361

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/8361/ورود-سودجویان-بازار-فروش-محصولات-صنایع-دستی-فراهم-سازی-زمینه-اشتغال-20نفر-سرمایه-اندک

شستون
  https://shastoon.ir