دبیر انجمن مردم نهاد اندیشه فردا خبر داد

پایان مسابقات فوتبال محلات در سراوان/ تیم "درخشان الف" فاتح جام سرجو شد

28 مرداد 1396 ساعت 9:18

دبیر انجمن مردم نهاد اندیشه فردا شهرستان سراوان گفت: مسابقات فوتبال محلات که با عنوان جام محلات در حال برگزاری بود، عصر روز گذشته با قهرمانی تیم درخشان الف پایان یافت.


محسن سپاهی دبیر انجمن مردم نهاد شهرستان سراوان در گفت وگو با شستون اظهار داشت: عصر روز  گذشته تیم های درخشان الف و وحدت در فینال جام سرجو عصر مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت تیم درخشان الف با پیروزی در این بازی کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات محلات را از آن خود کرد.
وی با بیان اینکه تیم وحدت نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد، افزود: کاپ اخلاق مسابقات فوتبال محلات با حضور محمد رضا گمشادزایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به تیم غفورآباد اهدا شد.
دبیر انجمن مردم نهاد اندیشه فردا در پایان از رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتلال شهرستان، شورای اسلامی روستای غفور آباد و سرجو که در برگزاری مسابقات همکاری داشته اند، تشکر و قدر دانی کرد.
 گفتنی است مسابقات فوتبال جام سرجو از سیزدهم مردادماه با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت در روستای سرجو با حضور تیم های درخشان (۱)، درخشان (۲)، احمد آباد، وحدت، غفور آباد(۱) و غفور آباد (۲) آغاز شده بود.
 
 
 
 
انتهای پیام/1319


کد مطلب: 8427

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/8427/پایان-مسابقات-فوتبال-محلات-سراوان-تیم-درخشان-الف-فاتح-جام-سرجو

شستون
  https://shastoon.ir