800
۰
کارآفرین صنایع چوب خرما:

صنایع چوبی پول آفرین؛ شروع کار بدون سرمایه اولیه/در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ۷ نفر مشغول به کار شدند

کارآفرین صنایع چوب خرمادر سراوان اظهار داشت: جوانان می توانند با شرکت در کلاس های آموزشی صنایع چوب و بدون سرمایه اولیه زندگی مرفعی را فراهم کنند.
thjrdjrd
thjrdjrd
یاسین ملک زاده کارآفرین بخش صنایع چوب خرما در شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه کار ساخت صنایع چوب خرما را از 5 سال قبل آغاز کرده است، گفت: قبل از شروع این کار به عنوان تاجر و کاسب مشغول به کار بوده ام.
وی شوق کار، اشتغال زایی و کسب رضای الهی را از اهداف خود عنوان کرد و افزود: در صنایع چوب خرما از کارگر جمع آوری کننده ضایعات خرما تا مسئول فروش برای 7 نفر اشتغال زایی شده است.
کارآفرین بخش صنایع چوب خرما سراوان میز ناهار خوری، صندلی، جا دستمال کاغذی و قاشق چنگال، سقف کاذب و حصار دیوار را از جمله محصولات تولیدی این کارگاه دانست و اظهار داشت: علاوه بر این از ضایعات درخت خرما 14 محصول تولید می شود.
وی با بیان اینکه این کار را با سرمایه شخصی شروع کرده است و مسئولین در این زمینه او را حمایت کرده اند، تصریح کرد:  جوانان می توانند با شرکت در کلاس های آموزشی صنایع چوب و بدون سرمایه اولیه کار ساخت محصولات را یاد بگیرند و زندگی مرفعی را برای خود فراهم کنند.
ملک زاده با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی صنایع چوب خرما در مجتمع گردشگری دزک دایر است، اذعان داشت: دوره اول آموزش، رایگان و بدون هزینه است و تا وقتی که کارجو بتواند کارگاه صنایع چوب راه اندازی کند ما هزینه های کمکی به او پرداخت می کنیم.
وی ضمن تشکر از رسانه شستون که در معرفی سراوان تلاش می کند و با بیان اینکه صنایع چوب خرما در سراوان نمادی از فرهنگ این منطقه است، عنوان کرد: دولت و مردم می توانند از هامین در زمینه های مختلف اقتصادی استفاده کنند.
کارآفرین بخش صنایع چوب خرما در سراوان در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه نخل خرما و چوب آن در منطقه بلوچستان به وفور یافت می شود، جوانان ساخت محصولات چوبی خرما را یاد بگیرند و برای خود شغل ایجاد کنند.
 
انتهای پیام/1675
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 8436
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *