800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق:

سراوان بالاترین رأی اعتماد را به روحانی داده است/دولت باید نگاه ویژه به اشتغال و معیشت مردم این منطقه داشته باشد

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: مردم سراوان و استان در انتخابات بالاترین میزان رأی اعتماد را به آقای روحانی داده اند پس دولت به وعده های خود عمل کند.
ش
ش
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه مسئولین باید مقابل خواسته ها و مطالبات مردم پاسخگو باشند و با توجه به اینکه رئیس جمهورپس از مقام معظم رهبری دومین مقام ارشد کشوری محسوب می شود، اظهار داشت: قوه مجریه و رئیس جمهور باید به وعده هایی که به مردم داده است عمل کند به ویژه مردم سراوان و استان که بالاترین میزان رأی اعتماد را در انتخابات به وی داده اند.
وی افزود: دولت باید نگاه ویژه ای به مشکلات معیشتی و اشتغال مردم این استان  باتوجه به رأی اعتماد بالا دولت داشته باشد.
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق مرز را پتانسیل و فرصت مناسبی در این ممنطقه برشمرد و ادامه داد: در راستای اشتغال جوانان بیکار باید از این فرصت استفاده بهینه کرد که یکی از مطالبات مهم مردم ایجاد اشتغال است.
مولوی رئیسی  با بیان اینکه در شهرستان سراوان هیچ کارخانه ای که سبب ایجاد شغل شود وجود ندارد، گفت: لازم است که در زمینه ایجاد کارخانه تلاش کنند چراکه بسیاری از جوانان که دارای تحصیلات بالایی هستند بیکار می باشند که دولت باید در این زمینه چاره اندیشه کنند.
 وی خاطر نشان کرد: بسیاری از راه ها و جاده های مواصلاتی که در این شهرستان وجود دارد خاکی و فرعی هستند که بسیار حادثه ساز می باشند که آسفالت و بازسازی جاده های این منطقه یکی دیگر از خواسته های به حق مردم است.
امام جمعه موقت اهل سنت شهرجالق ایجاد سد میر عبدل را از مطالبات مهم مردم بخش جالق عنوان کرد و افزود: احداث سد در همه ادوار به روسای جمهور طرح موضوع شده که همچنان این موضوع عملی نشده است.
 

انتهای پیام/1319
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 8472
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *