800
۰

اهدای زندگی توسط سمن های سراوان/ نماینده سراوان: کمبود پزشک یکی از مهم ترین مشکلات پایگاه انتقال خون سراوان است

نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان به همراه انجمن های مردم نهاد شهرستان به نیازمندان خون اهدا کرد.
a
a
به گزارش شستون، انجمن های مردم نهاد شهرستان سراوان به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت هندبال شهرستان، دبیر هیئت بازی های بومی محلی و تعدادی از جوانان این شهرستان با اهدای خون به بیماران نیازمند زندگی را اهدا کردند.
 همچنین محمد باسط درازهی نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران، مهرستان و بخش های بم پشت، جالق، هیدوچ و آشار به دعوت انجمن های مردم نهاد در این اقدام خداپسندانه شرکت و خون اهدا کرد.
وی در حاشیه این اقدام خداپسندانه در گفت و گو با شستون اظهار داشت: خوشبختانه پایگاه انتقال خون در سراوان فعال است که از استقبال بسیار خوب شهروندان برخوردار شده است.
نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران، مهرستان و بخش های بم پشت، جالق، هیدوچ و آشار اهدای خون را اقدامی ارزشمند و انسان دوستانه برشمرد و ادامه داد: قریب به 500 نفر بیمار تالاسمی در شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان وجود دارد که نیازمند تزریق خون می باشند.
درازهی اضافه کرد: بیمارستان سراوان پر ترافیک ترین بیمارستان کشور بنا به شرایط مرزی، تصادفات جاده ای، تردد کشورهای همجوار و ضعف جاده ای می باشد که بار سنگینی در جهت تأمین خود بر دوش پایگاه انتقال خون شهرستان گذاشته است.
 وی با اشاره به اینکه در بیمارستان شهرستان به شدت نیازمند خون است، گفت: امید است با فرهنگ سازی مناسب مردم به اهدای خون راغب شوند تا به نیازمندان خون زندگی ببخشند.
نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب وسوران و مهرستان و بخش های بم پشت، جالق، هیدوچ و آشار در ادامه  یکی از مشکلات پایگاه انتقال خون شهرستان را کمبود پزشک عنوان کرد و افزود: در جهت رفع این مشکل و همچنین اتوبوس سیار جهت تأمین خون پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.
 
 
 

 

 

 

 

انتهای پیام/1319
 
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 8476
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *