800
۰

زمانی: وزیر ورزش و جوانان جایگزین قریب را انتخاب خواهد کرد/گران ترین تیم تاریخ استقلال در این فصل بسته شده است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:با توجه به حضور پیدا نکردن قریب در آخرین نشستی که طی چند روز گذشته داشتیم به احتمال زیاد جایگزین او را وزیر ورزش و جوانان انتخاب خواهد کرد.
و
و
به گزارش شستون، حسن زمانی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان در مورد وضعیت این روزهای باشگاه استقلال گفت:وضعیت فعلی باشگاه را مناسب و در شان این باشگاه نمی دانیم و با توجه به نتایج ضعیف رقم خورده و دلخوری شدید هواداران به هیچ عنوان این شرایط مورد تایید ما نیست .
تشکیل کمیته فنی و اقتصادی باشگاه قطعی است او درباره اینکه آیا کمیته فنی و اقتصادی باشگاه به طور قطع تشکیل خواهد شد یا خیر بیان کرد: با توجه به صحبت های صورت گرفته در هیئت مدیره تشکیل کمیته اقتصادی و فنی باشگاه قطعی است و این کمیته ها پس از تشکیل با قدرت به کارشان ادامه می دهند؛ به ویژه کمیته فنی که از این پس باید در خیلی از مسائل فنی باشگاه نقش داشته باشد.
مطالبات کادر فنی پس از برگزاری 2 بازی پرداخت می شود زمانی در مورد زمان پرداختی بازیکنان و اینکه گفته می شود کادر فنی فعلا پولی را بابت مطالبات دریافت نمی کند افزود:طبق قرارداد اولین پرداختی بازیکنان پیش از برگزاری 2 دیدار پیش رو انجام می شود و در مورد کادر فنی هم طبق تصمیم هیئت مدیره به دلیل نتایج ضعیف قرار است فعلا پرداختی به آنها نداشته باشیم . به طور حتم پس از انجام 2 بازی مطالبات کادر فنی نیز پرداخت می شود .
مک درموت در استقلال می ماند عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه در صورت باخت تیم در 2 بازی پیش رو وضعیت مک درموت و کادر فنی چه می شود گفت:در صورتی که در 2 دیدار پیش رو باخت رقم بخورد طبق مصوبه هیئت مدیره که در این راستا به تصویب رسید عمل می کنیم و در مورد مک درموت هم باید بگویم او در استقلال می ماند چرا که با ما قرارداد دارد .
 
زمانی:وزیر ورزش و جوانان جایگزین قریب را انتخاب خواهد کرد/گران ترین تیم تاریخ استقلال در این فصل بسته شده است
هیئت مدیره به مذاکره با هیچ مربی ای ورود نکرده است زمانی در پاسخ به این سوال که آیا با گزینه خارجی مذاکره داشتید یا خیر گفت: طبق گزارش هایی که از باشگاه در اختیار داریم تعدادی رزومه برای باشگاه فرستاده شده اما چون در این زمینه تصمیم گیری نهایی نشده به همین دلیل سراغ گزینه ای برای مذاکره نرفته ایم و اصلا هیئت مدیره تا به این لحظه در این مورد ورود نکرده است .
دالیچ جزو گزینه های ما نبوده است او درباره اینکه گفته شده دالیچ به سرمربیگری و مسئولان استقلال «نه» گفته است توضیح داد: اصلا چنین چیزی نیست و فردی از باشگاه با این مربی مذاکره نکرده و اصلا او جزو گزینه های ما نبوده است. در این زمینه قرار است مدیرعامل بررسی های لازم را انجام دهد و گزارش مورد نظر را به هیئت مدیره تحویل دهد .
وزیر ورزش و جوانان جایگزین قریب را انتخاب خواهد کرد زمانی در مورد اینکه در نهایت وضعیت قریب به کجا ختم شد افزود:با توجه به حضور پیدا نکردن قریب در آخرین نشستی که طی چند روز گذشته داشتیم ،او دیگر به هیئت مدیره نخواهد آمد و به احتمال زیاد جایگزین ایشان را وزیر ورزش و جوانان انتخاب خواهد کرد .
گران ترین تیم تاریخ استقلال در این فصل بسته شده است عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که این روزها چه صحبتی را با هواداران در این روزهای سخت دارد بیان کرد: باید حق را به آنها دهیم چرا که انتظار هایی که آنها داشتند برآورده نشده است. معتقدم گران ترین تیم تاریخ استقلال در این فصل بسته شده اما این تیم آن طور که باید انتظار های هواداران را عملی نکرده است بنابراین در وهله اول حق را به هواداران خوبمان می دهیم و از آنها می خواهیم که صبور باشند تا با توجه به تصمیم هایی که هیئت مدیره در نظر گرفته شاهد موفقیت استقلال در بازی های بعدی باشیم .
زمانی:وزیر ورزش و جوانان جایگزین قریب را انتخاب خواهد کرد/گران ترین تیم تاریخ استقلال در این فصل بسته شده است
مسئولیت صفر تا صد باشگاه با هیئت مدیره است او درباره تصمیم های لحاظ شده در هیئت مدیره گفت:هیئت مدیره یک کار جمعی در باشگاه است و اعضای این هیئت مسئولیت صفر تا صد باشگاه را بر عهده خواهند داشت .همچنین اعضای هیئت مدیره یک باشگاه می توانند بخشی از اختیارهای خود را به مدیرعامل واگذار کنند بنابراین می توان گفت تمامی نفرات حاضر در هیئت مدیره در تمامی تصمیم های اتخاذ شده سهیم  هستند و مسئولیت واحد دارند.
هیچ قراردادی نباید آپشن داشته باشد زمانی در مورد اینکه آیا قراردادهای بازیکنان در فصل جاری در هیئت مدیره مورد بررسی قرار گرفته است یا خیر افزود: هنوز به قراردادهای فصل جاری ورود نکرده ایم و در نشست های بعدی و در فرصت مناسب این کار را انجام می دهیم اما نکته قابل توجه این است که پیش از این در نشست هیئت مدیره مصوب شد که هیچ قراردادی نباید آپشن جداگانه داشته باشد و طبق اساسنامه باشگاه باید قرارداد های بازیکنان با امضای مدیر عامل و یکی از اعضای هیئت مدیره باشد .
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان درباره وضعیت حامی مالی جدید باشگاه نیز عنوان کرد:خوشبختانه با قراردادی که با حامی جدید منعقد کردیم انجام تعهدات به خوبی پیش می رود و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد .
انتهای پیام/
سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 8525
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *