800
۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان:

نابودی مسلمانان هدف از انجام اقدامات خشونت آمیز نژاد پرستان/ سازمان حقوق بشر مقابل عملیات هولناک میانمار اظهار تأسف هم نکرد

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان گفت: هدف از انجام اقدامات خشونت آمیز و نژاد پرستانه علیه مسلمانان، نابودی مسلمانان در جهان است که متأسفانه حقوق بشر مقابل انجام این گونه اقدامات حتی اظهار تأسف هم نکرده است.
ن
ن
مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان در گفت و گو با شستون با اشاره به قتل عام و نسل کشی  هولناک بیش از هزاران مسلمانان در میانمار، این حادثه را به شدت محکوم و از کشور های مسلمان خواستار ایستادگی مقابل عاملان این حادثه با اتحاد و همدلی شد.
وی با اشاره به اینکه هدف از انجام چنین اقدامات ضد انسانی توسط گروه های نژاد پرستان، نابودی مسلمانان در جهان است، افزود: صدای سازمان ملل حقوق بشهر تنها در جایی به گوش می رسد که به نفع خودش باشد و در مواقعی که مسلمانان به طرز وحشتناکی توسط گروهک های تروریسیتی و تندرو کشته می شوند، اظهار نظر نمی کنند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان خاطر نشان کرد: هنگامیکه اقدامات خشونت آمیزی علیه هزاران مسلمان در گوشه ای از جهان مانند میانمار رخ می دهد، متأسفانه سازمان حقوق بشر حتی اظهار تأسف هم نمی کند.
مولوی حسین زهی با بیان اینکه اگر سازمان حقوق بشر جهانی سکوت نکند موقعیتش از سوی کشورهای جنایت کار به خطر می اُفتد، گفت: در چند سال اخیر اقدامات وحشیانه و نژاد پرستانه ای در جای جای دنیا علیه مسلمانان رخ داده است که کرامت و نفس انسان را زیر سوال برده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: آمریکایی ها و دیگر کشورهای مستکبر از عدم اتحاد مسلمانان سوء استفاده کرده و با به جان هم انداختن فرق های اسلامی از دور نظارگر نابودی مسلمانان است که می طلبد مسلمانان و امت های اسلامی با یکدیگر متحد و یکپارچه باشند.
 
 
انتهای پیام/1319
پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 8533
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *