800
۰
گزارشی از وعده دنباله دار دولتی ها در سراوان؛

عدم تحقق وعده دولتی ها در سراوان/ مردم بم پشت همچنان چشم انتظار احداث سد ماشکید سفلی

علی رغم اینکه دولتی ها وعده داده بودند که سد ماشکید سفلی در هفته دولت کلنک زنی می شود اما این وعده در سراوان محقق نشد.
س
س
به گزارش شستون، تیمور کریم زایی بخشدار بم پشت از کلنگ زنی احداث سد ماشکید سفلی در هفته دولت خبر داده بود اما کلنگ این پروژه در هفته دولت به زمین زده نشد و همچنان مردم بم پشت چشم انتظار تحقق این وعده دولتی ها هستند.
درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان هم در نشست جوانان با حسین زاده مشاور جوان استاندار گفته بود که در ادامه توسعه زیر ساخت های تأمین آب، سد ماشکید سفلی با اعتبار بالغ بر 500 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی در هفته دولت کلنگ زنی می شود.
پیشتر علی اوسط هاشمی استادار سیستان و بلوچستان در سفری که پنجم اردیبهشت به این شهرستان داشته بود وعده کلنگ زنی این پروژه را پس از گذشت 60 روز از سفرخود به این شهرستان اعلام کرده بود که این وعده به مرحله اجرا درنیامد.
گفته شده است که کلنگ احداث این پروژه باید با حضور یک مسئول کشوری از وزات نیرو به زمین زده شود که فعلا این وزرات خانه بدون وزیر در حال مدیریت می باشد.
علی ای حال با توجه به خشکسالی های اخیر، کمبود بارش باران و عدم مدیریت صحیح مصرف آب شرب احداث سد ماشکید سفلی یکی از حیاتی ترین و مهم ترین پروژه های این منطقه جهت تأمین آب شرب مردم می باشد که همچنان باید چشم انتظار کلنگ احداث این پروژه بزرگ باشیم.
گفتنی است سد ماشکد در 65 کیلومتیری جنوب شرق شهرستان سراوان قرار داد که پس از احداث این سد به شهرستان های سراوان، سیرکان و روستاهای تحت پوشش این منطقه آب منتقل می شود.
 
انتهای پیام/
 
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 8562
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *